Liigan tilannehuone

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 230
Katsokaa muuten Cmoren lähetyksestä 2:36:30 kohdalta niin voitte tehdä johtopäätökset hidastusten kera.

Itse en saa tosta päähän kohdistunutta taklausta. Pää retkahtaa taklauksen voimasta, mutta taklaus on olkapää olkapäätä vasten.

Ehkä jostain ryntäyksestä arpovat pelin, mutta enempää ei tule.
 
Viimeksi muokattu:

Reima#21

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
570
Mun mielestä ei osu päähän, pää kyllä retkahtaa taaksepäin törmäyksen voimasta. Turha taklaus ja vähän myöhässä..
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 100
Joop, ei tuo lopulta osu päähän. Puhdas olkapäähän osunut taklaus
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Puhdas mälli muuten, mutta siinä rajoilla voidaanko Lanttia katsoa kiekolliseksi. Eli ehkä 1 peli estämisestä ja eteenpäin.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 358
Puhdas mälli muuten, mutta siinä rajoilla voidaanko Lanttia katsoa kiekolliseksi. Eli ehkä 1 peli estämisestä ja eteenpäin.
Viimeinen mies kiekolla, reippaasti alle sek. kun oli kiekossa. Mielestäni saa taklata kiekollisena. Taklaus tulee puun takaa ja ehkä olisi voinut jättää taklaamatta, turhan kova taklaus tuohon tilanteeseen. Ei näytä tuosta kuvakulmasta osuvan päähän. En tuon videon perusteella antaisi lisäkakkua. Onneksi en ole tekemässä päätöstä.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Täysin huutoon meni tuomaristo kyllä tuossa tilanteessa. Kova taklaus ja ehti heittää kiekon pois, mutta Virtanen oli kyllä oikeassa, että ei montaa kymmenystä ollut kiekottomana ja lähes edestäpäinkin tuo tulee. Vähän turhan kova niitti tilanteeseen nähden, mutta päähän ei osu missään tapauksessa vaikka Miettinen sitä siellä mesoaakin.

Rehellisyyden nimissä ei pitäis tulla kyllä yhtään kakkua lisää...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 681
Mää oon veivannut ja veivannut tota uudestaan ja uudestaan.
Se ei kyllä osu päähän. Se on mun mielestä aivan täysin puhdas taklaus, mutta Liigassa noi vihelletään aina pois.
Ihan vaan ton Miettisen kitinän takia toivoisin, että ei tule pelikieltoa.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 536
Kyl täs nyt on käynyt niin että media herkuttelee ja väki huutaa.Taklaus on puhdas ja en antais yhtään peliä.Toinen asia taas kun miettii niin paljonko peliä jäljellä ni aivan tarpeettoman riskin lähtee joukkueen jatkon kannalta kyllä Gregoire ottamaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 681
Kyl täs nyt on käynyt niin että media herkuttelee ja väki huutaa.Taklaus on puhdas ja en antais yhtään peliä.Toinen asia taas kun miettii niin paljonko peliä jäljellä ni aivan tarpeettoman riskin lähtee joukkueen jatkon kannalta kyllä Gregoire ottamaan.
Siis täysin turha se taklaus on, mutta niinkun sanoit on myös ihan puhdas.
 
Ylös