Liigan tilannehuone

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 163
Kakkua tuli, ja tästähän ei Ilvekselle ole mitään hyötyä. Onneksi Nyman ei tiettävästi loukkaantunut.

Heti, kun ylivoima alkoi ulosajon jälkeen, oli Nyman jäällä ja pelasi toisessa ylivoimassa normaalit vaihdot Johanssonin vitosen aikana. Kukaan valmentaja ei ole nykypäivänä sen verran edesvastuuton, että laittaisi pelaajan kehiin, jos olisi toisissa maailmoissa.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 359
Heti, kun ylivoima alkoi ulosajon jälkeen, oli Nyman jäällä ja pelasi toisessa ylivoimassa normaalit vaihdot Johanssonin vitosen aikana. Kukaan valmentaja ei ole nykypäivänä sen verran edesvastuuton, että laittaisi pelaajan kehiin, jos olisi toisissa maailmoissa.
Pää- ja niskavammat ovat arvaamattomia ja siksi laitoin tuon tiettävästi. Hyvä jos selvittiin säikähdyksellä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 701
Pospisil ei varmaan huomenna pelaa.
Mää luulen, että ei etene kurinpitoon. Mun silmiin näytti enemmän epäonniselta tilanteelta kuin sikailulta. Sattu vaan se pää osuun siihen mistä pleksi alkaa.
Noissa tilanteissa on kyllä tullut välillä rumaa jälkeä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Mää luulen, että ei etene kurinpitoon. Mun silmiin näytti enemmän epäonniselta tilanteelta kuin sikailulta. Sattu vaan se pää osuun siihen mistä pleksi alkaa.
Noissa tilanteissa on kyllä tullut välillä rumaa jälkeä.
Alkoi pleksi tai ei, niin tuo on selästä taklaaminen / laitataklaus. Vastustaja on metrin irti laidasta ja numerot näkyy. Silti taklaa suoraa selkään vaikka on aikaa havaita vastustajan asema ja asento.

Jäähykin tuli selästä taklaamisesta, joten olen melko varma että pelikieltoa paukkuu.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Mää luulen, että ei etene kurinpitoon. Mun silmiin näytti enemmän epäonniselta tilanteelta kuin sikailulta. Sattu vaan se pää osuun siihen mistä pleksi alkaa.
Noissa tilanteissa on kyllä tullut välillä rumaa jälkeä.
Meni kurinpitoon.



Tuon twiitin alla kaikki.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 701
Tuo kemppaisen teko oli aivan törkeä. Joku olis voinu muistuttaa herraa siitä
Eikös täysin vastaavasta tilanteesta tullut joskus 6 peliä. Tuonne otteluseurantaan kommentoin tilannetta, että on kyllä niin törkeä, että huh huh.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 701
Eikös täysin vastaavasta tilanteesta tullut joskus 6 peliä. Tuonne otteluseurantaan kommentoin tilannetta, että on kyllä niin törkeä, että huh huh.
Nyt muistui mieleen se oli Tyrväinen joka veti poikkarilla Vesalaista jalkaan, mutta se ei ollut aloitustilanne ja sen näki kilometrien päähän, että nyt oli tarkoitus vain vahingoittaa vastustajaa.

Tää Kemppaisen tilanne nyt on hieman erilainen. Onko Kemppainen tuossa vaan menossa katolleen ja käy ikävästi? Ei näytä omaan silmään miltään vahingoittamis yritykseltä. No joka tapauksessa kyllä tää tässä kuvassa ainakin todella pahalta näyttää
Screenshot_2022-11-27-10-41-24-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 701
Pospisil "tutkintavankeuteen", eli ei pelaa tänään:


Täälä käsi pystyssä virheen merkiksi. Katselin nyt tuon tilanteen uudestaan ja tosiaan vedetään kyllä suoraan numeroihin ja sellasen turvallisen 1,5m laidasta irti.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Eikös täysin vastaavasta tilanteesta tullut joskus 6 peliä. Tuonne otteluseurantaan kommentoin tilannetta, että on kyllä niin törkeä, että huh huh.

Täysin vastaavasta?

Tuo tilanne: Kemppaisella voimakas ote mailasta aloituksen takia ja etukeno, luistimet tökkää jolloin kaatuu eteenpäin. Ei tuossa ehdi reagoimaan ja irroittamaan mailasta. Huomatkaa että lähes kaikki videot tuosta tilanteesta ovat hidastuksia.

Tyrväisen tilanne. Tyrväinen seisoi tilanteessa kaikessa rauhassa kunnes päätti yhtäkkiä vetää poikkarin kaverin polveen.
 
Ylös