Liigan tilannehuone & kurinpito

Nikkaselle ei pelikieltoa

Itse olisin ehkä antanut yhden pelin pelikieltoa myös historiankin kannalta, mutta kyllähän nuo perustelut ovat hyvät. Tilanteen perusteella myönnän olleeni väärässä, ja 5+20min ehdottomasti riittävä rangaistus.

Saapa nähdä, tuleeko muistakaan tapauksista pelikieltoa. Ei ainakaan pitäisi.

Edit: Pysykille yksi peli. Kova menetys SaiPalle.

Viimeksi muokattu:
Pysykille yks peli kakkua, Kapaselle eikä Nikkaselle ei mitään. Nojaa

Itse olisin ehkä antanut yhden pelin pelikieltoa myös historiankin kannalta, mutta kyllähän nuo perustelut ovat hyvät. Tilanteen perusteella myönnän olleeni väärässä, ja 5+20min ehdottomasti riittävä rangaistus.

Saapa nähdä, tuleeko muistakaan tapauksista pelikieltoa. Ei ainakaan pitäisi.

Edit: Pysykille yksi peli. Kova menetys SaiPalle.
Miksi olisit antanut puhtaasta taklauksesta kakkua historian takia? Eihän se nyt niinkään saisi mennä, eikä onneksi mennytkään.

Pysykin pelikielto on oikeusmurha.

Kapasen tilannetta verrattiin Latvalan ja Kiiskisen tilanteeseen, mutta lievempänä.

Hidastuskuvan perusteella Pysyk yrittää potkaista irtokiekkoa pois maalin edestä, eikä niinkään taklata, ja onhan tuosta törmäyksestä pelikielto ihan yliampuva tuomio.

Kerrankin kurinpito teki oikein. Saa nämä foorumin värääleuatkin niellä sanansa siitä että tuo Nikkasen taklaus olisi ollut sellainen josta olisi pitänyt kakkua enemmänkin antaa. Suomessa olisi pikkuhiljaa jo aika herätä siihen miten tuolla jäällä toimitaan. Lantta hakee kyllä itse itselleen tuossa ongelmia asennollaan. Saa kiittää onnettaria ettei oma tyhmyys kostautunut ja käynyt pahemmin. Komea avojään taklaus Nikkaselta.

Anssi Laine ja Lasse Lappalainen varmaan yhdessä tuumin ovat päättäneet soitella kurinpitoon ja itkeä kun loukki tuli törmäyksestä niin antakaa pelikieltoa.

Täysin huumoriosastoa toi Pysykin pelikielto.

Takaisin