Liigan pudotuspelit 2024 (pl. Ilves)

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Veikkauksella:

Kärpät-Jukurit 51%-49%
Pelicans-HIFK 50,5%-49,5%
Ilves-KalPa 67%-33%
Tappara-TPS 76%-24%
 
Viimeksi muokattu:

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 611
Veikkauksella:

Kärpät-Jukurit 51%-49%
Pelicans-HIFK 50,5%-49,5%
Tappara-TPS 68%-32%
Ilves-KalPa 67%-33%
Aika tasaiseksi laittavat Kärpät - Jukurit sarjan loppuviimeksi.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 988
Veikkauksella:

Kärpät-Jukurit 51%-49%
Pelicans-HIFK 50,5%-49,5%
Ilves-KalPa 67%-33%
Jotenkin hauskaa että IFK tuolla nipulla ei lähde suosikkina sarjaan. :D ei ole siis kyllä mitenkään vakuuttanut ja Pelsu on pelannut hyvin. Mutta jos katsoisi vain pelaajia.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 682
Kärpät lentävät Mikkeliin torstaina, ja varmaan jatkavat siitä sitten lentämällä myös seuraavaan peliin sekä takaisin aina kun Mikkelissä pelataan. Onko kellään tietoa tekeekö Jukurit samaa vai meinaavatko istua sen noin 6 tuntia bussissa, toki ison lovin se kassasta ottaa eikä Jukureilla sitä välttämättä ole.

E: väärä pelipaikka ensin
 
Viimeksi muokattu:

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Kärpät lentävät takaisin Ouluun torstaina, ja varmaan jatkavat siitä sitten lentämällä myös seuraavaan peliin sekä takaisin aina kun Mikkelissä pelataan. Onko kellään tietoa tekeekö Jukurit samaa vai meinaavatko istua sen noin 6 tuntia bussissa, toki ison lovin se kassasta ottaa eikä Jukureilla sitä välttämättä ole.
Jukurit ei käytä lentokonetta, T. Olli Jokinen. Oulusta Mikkeliin lentäminenhän tarkoittaa siis lentoa Oulusta Hesaan ja siitä bussilla Mikkeliin. En osaa sanoa, kuinka paljon aikaa tuossa säästyy.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kärpät-Jukurit 60%-40%
Pelicans-Hifk 46%-54%
Ilves-Kalpa 80%-20%
Tappara-TPS 75%-25%
Noi mun laittamat oli tosiaan Veikkauksen arviot suoraan sarjakohtaisista kertoimista. Voisin itse saada tamperelaiset sarjoissaan hieman suuremmiksi suosikeiksi(Ilvestä en tosin yhtä suureksi kuin sä), muuten Veikkauksen kanssa samoilla linjoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

King Marek

Rivipelaaja
Viestejä
82
Jotenkin hauskaa että IFK tuolla nipulla ei lähde suosikkina sarjaan. :D ei ole siis kyllä mitenkään vakuuttanut ja Pelsu on pelannut hyvin. Mutta jos katsoisi vain pelaajia.
Itsellä ainakin IFK on suosikki tuohon sarjaan ja Pelicans on ylipelatuin ryhmä, kärkikuusikon heikoin.















.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 988
Kyllä ne ihan suoraa menevät ainakin mikäli tätä on uskominen


Oho. Aiemmin tosiaan Kärpät itse, olikohan Mäntymaa kuka sanoi että lentävät Helsinkiin.

Mikkelissä sahataan omaa oksaa kentällä. :p
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jotenkin hauskaa että IFK tuolla nipulla ei lähde suosikkina sarjaan. :D ei ole siis kyllä mitenkään vakuuttanut ja Pelsu on pelannut hyvin. Mutta jos katsoisi vain pelaajia.
Joo, toki Pelicansillakin kova ja kallis nippu, mutta silti. Kuitenkin tasabuukkaus Pelicansin kotiedulla tarkoittaa sitä, että HIFK:n kotiedulla helsinkiläiset olisivat "selvä" suosikki.
 

000

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Noi mun laittamat oli tosiaan Veikkauksen arviot suoraan sarjakohtaisista kertoimista. Voisin itse saada tamperelaiset sarjoissaan hieman suuremmiksi suosikeiksi(Ilvestä en tosin yhtä suureksi kuin sä), muuten Veikkauksen kanssa samoilla linjoilla.
Juu, itse laitoin omat arviot. Kävin katsomassa tuom jälkeen Unibetin kertoimet ja ne näyttivät aika samanlaisilta, paitsi Ilves-Kalpa -sarjasta vähän paremmat mahkut antoi Kalpalle. Veikkaus toki varmaan osaa arvioida nuo paremmin.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 900
Oho. Aiemmin tosiaan Kärpät itse, olikohan Mäntymaa kuka sanoi että lentävät Helsinkiin.

Mikkelissä sahataan omaa oksaa kentällä. :p
Mulle jäi kuva, että taisi sanoa jotenkin niin, että se on yleisin tapa vierasreissuille, jotka eivät ole Jyväskylässä, Vaasassa tai Kuopiossa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Itsellä ainakin IFK on suosikki tuohon sarjaan ja Pelicans on ylipelatuin ryhmä, kärkikuusikon heikoin.
.

Ylipelatuimmuudestahan tuossa ei sinänsä kyse, kun puhutaan kiinteistä kertoimista, eli vedonvälittäjän arvioista, eikä siitä, kuinka kansa on pelannut.

Mielenkiintoinen näkemys sulla. Pelicans kuitenkin vuonna 2024 eniten pisteitä kerännyt joukkue ja 2024 keskimäärin toiseksi vähiten maaleja päästänyt joukkue Ilveksen jälkeen. Tuohon kun yhdistetään seurahistorian kallein joukkue, jossa kärkiosaamista ja santapaperia sekä erinomainen valmennus, niin aika hyvä paketti se on.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Juu, itse laitoin omat arviot. Kävin katsomassa tuom jälkeen Unibetin kertoimet ja ne näyttivät aika samanlaisilta, paitsi Ilves-Kalpa -sarjasta vähän paremmat mahkut antoi Kalpalle. Veikkaus toki varmaan osaa arvioida nuo paremmin.
Mistä Unibetiltä löytyy sarjakohtaiset kertoimet?
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Laitetaan nyt vielä Nubetin mestaruuskertoimet. Tämä pulju pyörii suomalaisvoimin ja voittavia pelaajia ei rajoiteta, eli kaikilla sama kohtelu.

1710926981733.png
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Onko luotettava ja hyvä vetoalusta?

On.

Mahdollisista ongelmista voi laittaa yv mulle. Menee eteenpäin :)

En aio toimia minään aspa-välittäjänä, mutta jos jotain oikeaa ongelmaa ikinä tulee, niin selviää mun kauttani.

Taustalla osin samoja voimia, jotka pyöräyttäneet aikoinaan Coolbetin pystyyn ja muutenkin toimineet alalla iät ja ajat.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös