Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 978
Mitä siinä oli?
Kuten tuossa jo joku sanoikin, mutta päivitetty versio tuosta ”Tässä kaupungissa ei v*ttu Ilves juhli”.

Höystettynä Konnalla. ”Konnakin sen tietää”.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 602
Kuten tuossa jo joku sanoikin, mutta päivitetty versio tuosta ”Tässä kaupungissa ei v*ttu Ilves juhli”.

Höystettynä Konnalla. ”Konnakin sen tietää”.
Aavistuksen huvittavaa että tässäkin hetkessä tarvitsee Ilves kaivaa tuohon.

Pelicansilta pakkovoitto, pakkovoitto-teema jatku seuraavat kaksi peliä.
 

Masza

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
133
Ansaittu voitto. Tilanne on nyt sellainen, että Pelicans on parantunut koko ajan. Tappara näyttää siihen verrattuna jääneen tasolleen.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 361
Aavistuksen huvittavaa että tässäkin hetkessä tarvitsee Ilves kaivaa tuohon.
Melkein itse käyttäisin termiä "säälittävää". Ihan rehellisesti voin sanoa että jos Ilves oli voittamassa kolmatta peräkkäistä kannua niin en uhrais puolikasta ajatustakaan millekään helvetin tapparalle :D Mutta noin visssiin tolla puolen Pirkanmaata
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 158
Oli tosiaan sittenkin niin, että poissaolot vaikuttivat positiivisesti Pelicansiin. Tappara pelasi huonoimman pelin tässä sarjassa ja suorastaan tyrkytti kaaneille avaimia voittoon. Eipä mitään. huuhdotaan pettymys oluella alas ja jatketaan perjantaina Lahes. Toivon sinne parempaa Tapparaa, tänään Pelicans ansaitsi voittonsa.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 908
En jaksa lukea kaikkia viestejä ku ei kiekko niin hirveesti kiinnosta enää, mut hämmentää toi ulosajo tilanne.

Miten säännöt menee? Eikö maalivahtia saa taklata jos se on ulkona alueeltaan ja on kiekollinen. Kenttäpelaaja ainakin kun lasketaan kiekolliseksi hetki syötön jälkeen. Varmasti ei se hetki ylittynyt milloin kenttäpelaaja katsotaan edelleen kiekolliseksi.

Mä oon kuvitellut, et sillon ku veska on ulkona alueeltaan ja pelaa mailalla kiekkoo, ni siihen suhtaudutaan samanlailla kuin kenttäpelaajiin sääntöjen puitteissa. Et taklata saa. Mä en ois antanut edes jäähyä :D

Edit.
Ok. Veskaa ei saa taklata missään tilanteessa. En olis siltikään antanut jäähyä koska Tappara :D
 

Liitteet

  • Screenshot_20240425_004556_Chrome.jpg
    Screenshot_20240425_004556_Chrome.jpg
    655,5 KB · kertaa luettu: 70
Viimeksi muokattu:

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 388
On tässäki sarjas huomattavis miten kovalla tasolla maalivahdit pelaa. Siinä näyttäs olevan yks asia missä Ilveksen pitäis päästä samoihin.
 
Ylös