Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 405
Nojoo, huitomisesta jäähy Tavernierille, vähän köykäinen oli noin yleiseen linjaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Ei riitä yksi ketju maaliin saakka, Finaalit Tapparalle 4-1.
Ei toi Pelicans missään nimessä yhden ketjun joukkue ole. Mitä nyt hetken nähnyt tätä peliä niin tuo ketju tehnyt kentällä aivan mitä haluaa ja täytyy nyt ensiksi saada se finaalipari selville.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 895
Ei toi Pelicans missään nimessä yhden ketjun joukkue ole. Mitä nyt hetken nähnyt tätä peliä niin tuo ketju tehnyt kentällä aivan mitä haluaa ja täytyy nyt ensiksi saada se finaalipari selville.
Tapsu-Pelsu
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Pelicans on kyllä ollut vakuuttavin välierä joukkueista
Mielestäni vielä aika selvästi.

Jännä nähdä ketä vastaan Hölö peluuttaa Tyrväisen ketjua.

Se on ihan varma, että Rauhalan ketju tulee pelaamaan Bryggman - Carlsson - Lasch ketjua vastaan.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 731
Ei toi Pelicans missään nimessä yhden ketjun joukkue ole. Mitä nyt hetken nähnyt tätä peliä niin tuo ketju tehnyt kentällä aivan mitä haluaa ja täytyy nyt ensiksi saada se finaalipari selville.
Jos vähääkään uskot muuhun kun Tapparan mestaruuteen, niin kannattanee hyödyntää vedonlyönnissä.Itse tuli otettua suojaus viime kauden tapaan. Ja kun sen teki riittävän ajoissa niin Tapparan mestaruudella tulee muutamalla satasella muutama tonni. No mieluummin kyllä häviäisin, mutta edes jotain lohtua.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 319
Jos vähääkään uskot muuhun kun Tapparan mestaruuteen, niin kannattanee hyödyntää vedonlyönnissä.Itse tuli otettua suojaus viime kauden tapaan. Ja kun sen teki riittävän ajoissa niin Tapparan mestaruudella tulee muutamalla satasella muutama tonni. No mieluummin kyllä häviäisin, mutta edes jotain lohtua.
Tappara ei ole saanut miltään vedonlyönti toimistolta yli 6 kerrointa missään kohtaa.

Ei kyllä mää itsekkin luulen, että Tappara voittaa, mutta kyllä Pelicans ihan kunnon vastuksen antaa.

Oma veikkaus on 4-3 ja pelkkiä kotivoittoja koko sarja.
 
Ylös