Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 518
Kaikki sarjat kääntyy päälaelleen, saa ottaa talteen. (Lähes ilmaista rahaa tiedossa, jos heittää pientä betsiä)
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 881
Jääskä erottuu Ifk:sta edukseen. Hemmetin hyvin taistelee ja saa hyökkäyspäässä tilanteitakin aikaan.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 755
Pl. Ilves koska meidän pussy kommentoi niistä vasta nätisti pelin jälkeen, turha kesken pelin huudella.

Ilvekselle isot tuomiot ei tuo hyötyä, vasta seuraava vastustaja saa niistä hyödyn.
Heitätkö tästä jonkun tilaston? Faktaanhan tämä siis varmasti perustuu, että Ilvestä vastaan vihelletään vähemmän isoja rangaistuksia kuin muita.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 881
Joskushan tuosta järjestettiin oikein kyselykin ja taisi valtaosa olla ns. reilun pelin hengessä, että ei kitistä ja valiteta. Valitettavasti tuo tuomareihin vaikuttaminen on riistäytynyt täysin käsistä. Esim. eilen Karjalainen itki kaikesta ja piti ärsyttävää virnuiluaan penkillä tuomareita kohtaan. Ei siis todellakaan ainoa. Itse edelleen haluan olla marttyyri ja kuulua ns.”pennasen leiriin” , jossa pelin aikana ei valiteta, vaikka tiedostan kyllä että meitä ruuvataan rumasti vasempaan korvaan, liigan munattoman tuomari/kurinpidon johdosta.
No on Pendokin aukonut päätään tuomareille tällä kaudella. Ei vaan tee sitä yhtä usein kuin jotkut toiset. Jokke oli iso poikkeus tässä suhteessa. Peltonen on myös hyvin rauhallinen.
 

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
500
Taitaa olla että se on ilves joka lähtee ekana lomille. Vituttaa kun nyt olis kausi missä vois päästä finaaleihin helpolla.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 220
Heitätkö tästä jonkun tilaston? Faktaanhan tämä siis varmasti perustuu, että Ilvestä vastaan vihelletään vähemmän isoja rangaistuksia kuin muita.
Tiedät hyvin että mulla ei ole tilastoa antaa. Uskon että monilla on sama fiilis että Ilvestä vastaan tehdyistä rikkeistä saattaa todennäköisesti selvitä täysin ilman vihellystä pelissä, mutta jälkeen päin saada penaltya. Ja ihan tuulesta tuo mutu ei tule.

Myös sen verran täytyy sanoa, että meidän kauden aikaisista väännöistä ikävästi osa mun "mutuista" alkaakin realisoitumaan ikävästi myös sinun verkkokalvoille.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 741
Taitaa olla että se on ilves joka lähtee ekana lomille. Vituttaa kun nyt olis kausi missä vois päästä finaaleihin helpolla.

Oli jo viime kaudella suora linja loppuotteluihin, mutta niin vaan kustiin sekin.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 770
No on Pendokin aukonut päätään tuomareille tällä kaudella. Ei vaan tee sitä yhtä usein kuin jotkut toiset. Jokke oli iso poikkeus tässä suhteessa. Peltonen on myös hyvin rauhallinen.
On on, mutta vain kun on oikeasti aihetta, ei niinkuin mestarit Miettinen ja Karjalainen joka vihellyksestö. Olen aivan varma että Pendo kyllä pelien jälkeen käytävällä on tuomareita haastanut useammin kuin pari kertaa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 881
On on, mutta vain kun on oikeasti aihetta, ei niinkuin mestarit Miettinen ja Karjalainen joka vihellyksestö. Olen aivan varma että Pendo kyllä pelien jälkeen käytävällä on tuomareita haastanut useammin kuin pari kertaa.
Joo Miettinen on tässä hommassa ihan omassa sarjassaan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 334
Lehterä on kyllä syvällä Tyrväisen povarissa aloituksista lähtien.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 770
IFK ja Jukurit ei vielä halua lomille
 
Ylös