Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 778
Ei tullut kesä Stadiin vielä. Hyvä!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Hienoa ettei ollut sweeppi tämä sarja.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Oli muuten aika mielenkiintoinen tuo tilanne mistä mylly lähti käyntiin kun Koivistoinen heitti Bloodin mailan huitsin vittuun. No tasanhan nää menee.
 

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
394
Paljon mun pitää maksaa ja kenelle että hifk ottais ton vanhan peto logon takas käyttöön?
Voin tulla kolehtiin mukaan. Samoten Lukko ja Hpk vois kans ottaa aiemmat logonsa käyttöön. Olikos kalpallakin joku furryn naama logos joskus? Erittäin typeriä mielestäni nämä kirjain logot. Tepsin kaikista rumin näyttää lasten tekemältä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Kiitos Saukkonen! Olet ansainnut loppukevään vapaaksi!
 

Ibrahim Zlatanovic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
133
Paljon mun pitää maksaa ja kenelle että hifk ottais ton vanhan peto logon takas käyttöön?

Siis petologo oli käytössä ainoastaan 1996-2008. Ja alun perin syynä oli sama kuin Ilveksen sivukuvalogolla, että emoseura vaati liikaa rahaa alkuperäisen logon käytöstä.

Taitaa kutakuinkin kaikilla ifk-seuroilla olla tuo kilpilogo käytössä.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Ai että mä nauttisin, jos HIFK toisi ton sirkuksen vielä kerran Helsinkiin! Olisi siinä jääkiekkoviihdettä taas koko rahalla.

Pelicans ei ole vielä kertaakaan todistanut, että se pystyy sietämään painetilannetta. Päinvastoin odotusten ollessa korkealla syksyllä, se kynsi hyvin syvissä vesissä eikä millään pystynyt kääntämään kurssia. Tähän sarjaan Pelicans lähti tasaväkisissä asetelmissa ja itse asiassa altavastaajanakin, kun kukaan ei vielä halunnut uskoa, miten paska HIFK voikaan olla. Mutta jos HIFK kampeaisi jollain tuurilla sen yhden voiton lisää, ja sen voiton avainhan voisi olla vaikka Hovinen, niin Pelicans on taas samassa painetilanteessa kuin syksyllä.

Ei sillä, että uskoisin sarjan kääntyvän, mutta sitä pidän ihan mahdollisena, että tosi vaikeaksi voi vieläkin mennä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 539
Pelicans ei ole vielä kertaakaan todistanut, että se pystyy sietämään painetilannetta. Päinvastoin odotusten ollessa korkealla syksyllä, se kynsi hyvin syvissä vesissä eikä millään pystynyt kääntämään kurssia. Tähän sarjaan Pelicans lähti tasaväkisissä asetelmissa ja itse asiassa altavastaajanakin, kun kukaan ei vielä halunnut uskoa, miten paska HIFK voikaan olla.
Kyllä Pelicans mielestäni ihan hyvin on paineita kestänyt. Eilenkin vain huonompi tuuri esti jatkoonpääsyn, pienellä pompulla Ifk olisi ollut ulkona. Syksynkin vaikeuksissa nousivat juuri sille tasolle mitä odotettiinkin, ehkä jopa hieman paremmalle. Uskon, että Pelicans menee seuraavassa pelissä jatkoon.
 
Ylös