Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 347
Koko rahalla, saatiinhan tästä vielä pleijarimatsi ja tunnelma.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 347
"Eetu, tuu vaan esiin sieltä"
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Mielenkiinnosta kysyn, mitä toivovat Tappara kannattajat välieriin vastustajaksi?

Moni toivoo IFK:ta mielenkiintoisen sarjan vuoksi ja osa taas jotain Pelicansia sen takia että tulisi läpikävelysarja joka ei kuluttaisi joukkuetta. Itse melkeinpä toivon KalPaa vastaan, olisi miellyttävää voittaa tuo porukka. Mutta mielipide tuntuu vaihtelevan yllättävänkin paljon meidän keskuudessa.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 274
Kyllähän melkein Melartti otti joukkueen reppuselkään. Eka paino ite väkisin maalin ja sit seuraavaks runno kiekon alueelle ja maalille ja Lukon paketti ihan sekasi
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 530
Kyllä sillä on merkitystä kuka tulee vastaan. Kaikkia ei tarvitse voittaa.
Kaikki jotka tulevat vastaan pitää voittaa jos haluaa olla mestari. Ei mitään merkitystä kuka tulee. Voittaa se pitää silti jos haluaa nostaa kannua.
 

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
838
Kyllä mä toivon Tappara-Hifk ja Ilves-Pelicans sarjoja. Lukko nyt ainakin lauluun,on meille paha vastus tosin sekin voitettaisiin mutta uskon että lahtelaiset jopa kuopiolaiset helpompia.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Kaikki jotka tulevat vastaan pitää voittaa jos haluaa olla mestari. Ei mitään merkitystä kuka tulee. Voittaa se pitää silti jos haluaa nostaa kannua.

No mä oon täysin eri mieltä siitä, että sillä ei olisi väliä, mutta toki kaikkia lähdemme voittamaan ketkä tulee vastaan.

Oma toive on sama kuin monella:

1.Pelicans



2.Lukko
3.Kalpa
 
Ylös