Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 592
Viime vuonna Heljanko oli kyllä loistava Lukkoa vastaan mutta nyt KooKoota vastaan on kyllä vähän lipsahdellut. Tiedä sitten mikä vaivaa.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Sillä persilmällä että se ei ole sääntöjen vastaista. Suoraan pitää mennä maaliin jotta hylätään.
Oon joskus miettiny pitäiskö olla ihan säännöissä, että jos kiekko osuu tuomariin ja toinen hyötyy tästä pitäisi peli viheltää poikki. Futikseenkin tuli tässä joku vuosi sitten kyseinen sääntö.

En siis nähnyt tota maalia, ihan yleisesti pohdiskelen.
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 533
KooKoo pelaa kyllä hienosti... Jotenkin Tappara ei tosiaan näytä nyt syttyvän tähän hommaan, ovat niin kaukana omasta tasostaan.
Joo minimisuoritus tehdään ja toivotaan. Ehkä Heljangon epätasaisuus syö myös joukkuetta kun joutuu miettimään meneekö kokoajan sisään. Ei uskalla hyökätä(?)
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 533
Oon joskus miettiny pitäiskö olla ihan säännöissä, että jos kiekko osuu tuomariin ja toinen hyötyy tästä pitäisi peli viheltää poikki. Futikseenkin tuli tässä joku vuosi sitten kyseinen sääntö.

En siis nähnyt tota maalia, ihan yleisesti pohdiskelen.
Pitäis.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 717
Ainakin niissä säännöissä jouta olen aikanaan lukenut oli että peli on vihellettävä poikki ja aloitus puolueettomalta alueelta jos kiekko pomppaa tuomarista niin että siitä on kohttutonta etua toiselle joukkueelle. En vain tiedä onko liiga tästä mitään linjannut.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 347
Hei nyt löyty vastaus tähän Savinaisen maaliin.
#syväpääty
Screenshot_20220411-201004.jpg

Screenshot_20220411-201029.jpg
 

Niki

Rivipelaaja
Viestejä
22
Semmonen muistikuva että jos tuomari on siniviivan ulkopuolella ja purkukiekko pomppaa siitä takaisin hyökkäysalueelle niin peli vihelletään poikki koska tuomari on ratkaisevasti vaikuttanut pelin kulkuun.
Voi olla tosin jo muuttunut sääntö
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 347
Hyvin kalasteltu jäähy Tapulta
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Radu laita sisään hei
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Vähän jää piippuun toi "kuka voittaa" huuto
 
Ylös