Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Tää just hyvä. Tästä takit tyhjäksi ja lauantaina sitten 1-5 läpsyttely 1500 Ilves-fanin silmien alla.

Hifkin vahvat omista lähdöt jatkuu ja siihen ratkeaa.

Oikeastaan ihan OK, ettei kumpikaan saanut kolmea pinnaa. Toki edari oli ihan paska.

xG: 5.08 - 1.22

c0eadd20a1818dad.jpg

Mistä pressi näkyy? Ei näy mulla vielä Liigan sivuilla eikä MTV-katsomossa.

E. Näkyy sittenkin

Mistä pressi näkyy? Ei näy mulla vielä Liigan sivuilla eikä MTV-katsomossa.
Näkyi lähetyksessä.

- "Jokerit vei ensimmäistä ja toista erää. Miten herättelit joukkuetta kolmanteen erään?"
- "En mitenkään."

- "Viimeksi kun paikallisia pelattii sinä pelasit NHL:ssä. Millainen ero on valmentaja ja pelaajana paikallisessa."
- "En oo kentällä."

Täytyy kyllä sen verran sanoa, että mielestäni Jokerit ovat kyllä pelanneet paremmin kuin HIFK.
Kertokaa nyt joku mulle miten HIFK on noin paska?

Ja sitten toinen homma. Koska Huuhtasesta on tullut noin edari? Oliko Jukurit vuosinaan jo tollanen?

Olipa harvinaisen selvä ero näillä joukkueilla. Jokerit kyllä parantanu roimasti, ja on todella kova muutama yksilö heillä hyökkäyspäähän. Eiköhän Jokerit ala nousta jumbosijoilta, mutta Ifk,n tie voi olla mitä vaan. Saattaa siellä Oj,n palli heilua.

Kertokaa nyt joku mulle miten HIFK on noin paska?

Ja sitten toinen homma. Koska Huuhtasesta on tullut noin edari? Oliko Jukurit vuosinaan jo tollanen?
Olihan se "mulkvisti" jo sillon, mutta ehkä ei noin paha, ja toisaalta pikkuseuras pysy ehkä enemmän pimennossa. Musta tuntuu että mulkvisteja menestyvät joukkueet tarvivat ihan monipuolisuuden vuoksi tjsp... Ifk,n paskuuteen voi mitään järkevää sanoa, mutta jaloissa ainaki eilen olivat. Toisaalta Lauantainahan saadaan Jokereista parempaa kuvaa luulisin.

Stadin Derbyssä maalipaikat 22-3, huippupaikat 7-0.

5 vs 5:ssä HIFK:lla hyökkäysaikaa 2min18sek.
Ihan hyvältä näyttää IFKn meno B-liigaan. Oli kyllä luokaton esitys ja olisikin ollut hauskaa jos Kivi olisi ollut studiossa haukkumassa tuota avauspeliä. Oli kelvotonta, todella kelvotonta.

Olisin toivonut narreille max 1 pistettä, vaikka toki parempia olivatkin. Ihan jo rangaistuksena siitä, miten onnistuivat ahneudessaan ryssimään tuon lipunmyynnin. Aaltonen sentään uskalsi sanoa ääneen sen, mitä Alkio ei uskaltanut: iso epäonnistuminen, jos 3000 paikkaa jää tyhjäksi.

Takaisin