Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen perusteella mitä itse olen kuullut, Haapala ei olisi ollut viime kaudella täydessä pelikunnossa.Haapala tuntuu parantavan, kun on päässyt pois Grönborgin pelitavasta. Hänelle sopii paremmin hitaampi pelinrakentelu.
Ei ole tainnut olla moneen vuoteen enää täydessä pelikunnossa.Sen perusteella mitä itse olen kuullut, Haapala ei olisi ollut viime kaudella täydessä pelikunnossa.
No eihän se kovinkaan kontakti halukas ole koskaan ollu, mutta mielestäni jo viime kaudella taisi niitä vältellä erityisestikkin. Siltä se ainaki musta näytti.Ei ole tainnut olla moneen vuoteen enää täydessä pelikunnossa.
Kriisi ole lähelläkään, vaikka Tappara häviäisi kaikki viikon pelinsä.Olisi mahtavaa jos Jokke voittaisi Nenän tänään ja nappaisi sen kauden ekan voiton. Olisi Mouhoilla jo orastavaa kriisiä.
Kääntäen: jos Kookoo taas häviää, niin sitten on Kouvolassa ihan todellinen kriisi päällä.Olisi mahtavaa jos Jokke voittaisi Nenän tänään ja nappaisi sen kauden ekan voiton. Olisi Mouhoilla jo orastavaa kriisiä.
Saattas tosiaan olla se viimenen niitti Joken Kouvola valmennukseen.Kääntäen: jos Kookoo taas häviää, niin sitten on Kouvolassa ihan todellinen kriisi päällä.