Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Lehterä siirtää IFKn johtoon. Itse kyllä haastaisin koska oli mielestäni Ortion hallussa.

Ei jumalauta! Nykyäänkö saa tökkiä kiekon perkele vaikka maalivahdin hallusta maaliin ja tämä hyväksytään.

Ps. On muuten uninen tunnelma Nordiksella. Tuotako pidetään jonain Suomalaisen jääkiekon pyhäkkönä?

Jaa-a. Itse oisin hylännyt.
Sama. Mutta kai nuo sitten haukansilmillään näki että pelasi vain kiekkoa.

Ei jumalauta! Nykyäänkö saa tökkiä kiekon perkele vaikka maalivahdin hallusta maaliin ja tämä hyväksytään.

Ps. On muuten uninen tunnelma Nordiksella. Tuotako pidetään jonain Suomalaisen jääkiekon pyhäkkönä?
Kyllä tuohon "hyvään tunnelmaan" on sentään nykyään mediassakin tartuttu että todella hiljainen halli.

Ok Liigan sovellus:D
IMG_2044.png

Ei taida vielä Alnefeltilla olla yhtään torjuntaa tähän erään. Mäkiaho teki maalin mutta teki korkealla mailalla. Hieno ohjaus silti.

Sportilta pelin paras vaihto kun vihdoin saivat sen ensimmäisen laukauksen erään. Minuutin pyöritys ja Hunt järjesteli muutaman maalipaikan.

Marleau 2-0 ylivoimalla, eipä ollut mitään mahdollisuutta Ortiolla torjua. Toisaalta Joni itse tuon alivoiman otti aika typerästi niin sitä saa mitä tilaa.

Sporankia!

Takaisin