Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo juuri tulin tätä kiroamaan. Kolme peliä ja tämä selostaa.Ei vittu mertsi selostaa Kouvolan peliä![]()
Kerho voisi myös yllättää. Kärkeen ei enään olekaan kuin 8 pistettä.Tänään toivotaan sitä epätodennäköistä, että Jukurit ryövää jotain Lukolta. KooKoo-SaiPa oikeastaan ihan se ja sama miten päättyy. Pelatkoon vaikka niin, ettei kumpikaan saa kolmea pistettä. Ja Kouvolan peli luonnollisesti se, jota katson.
Kerho voisi myös yllättää. Kärkeen ei enään olekaan kuin 8 pistettä.
Ei taida riittää kerhon paukut. 1-0 kahden minuutin jälkeen.
Livevedosta KooKoo kiinni. Ihan normaalia niille olla vaikka 0-3 häviöllä ja peli päättyy 6-5 voittoonKriisifruttia pukkaa Kouvolassa
Ei mennyt kuin 42s..
Mun oli pakko päivittää sovellus kun olin aivan varma, että mulla tulee ääni vähän kuvaa perässä. No ei tullut. Mertsi on vaan ihan oikeesti näin huono!Ei vittu mertsi selostaa Kouvolan peliä![]()
Liigan tyypillinen linjan löysennys vain kevättä kohti menossa. Kouvolassakin saa aika vahvalla mailalla pelata.Tappara kyllä luo paikkoja aika paljo ku hyökkäävät. Nyt Kukkonen jäähylle mutta hiukan aikaisemmin aika selvä estäminen Hpk pelaajaan jäi viheltämättä.