Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Myttynen tänne hankittiin johtavaksi sentteriksi.

Tuota rahatilannetta vaan mietiskelin. Ja näin ilmeisesti Koskelakin.

Että tuskin molempiin olisi rahoja ollut.
 

Juicee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
167
Mun mielestä tuo Jukurit on todella hyvä joukkue, täysin turhaan parjattu. Enkä nyt puhu tästä lukko pelistä pelkästään.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Jukurit kyykyttää 2-0.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Mun mielestä tuo Jukurit on todella hyvä joukkue, täysin turhaan parjattu. Enkä nyt puhu tästä lukko pelistä pelkästään.

Varsinkin kotona noi pelaavat vahvasti.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
3-0 Raumanboikia kylvetetään.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 931
Viimeisen kymmenen pelin kuntopuntarissa mikkeliläiset on 9. Pidemmän aikaa trendi on ollut nouseva. Hyvin ne veivaa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 201
Mun mielestä tuo Jukurit on todella hyvä joukkue, täysin turhaan parjattu. Enkä nyt puhu tästä lukko pelistä pelkästään.


Kyllä näin on.Jukurit pelaa vuodesta toiseen surkean materiaalinsa ylärajoilla ja siksi voi voittaa kenet tahansa koska tahansa.Pitkässä juoksussa ei vaan riitä millään sinne kymppisakkiin,kun materiaalin johdosta pitäisi olla aina 15. ja selvästi.

Klassisesti joka kerta vastustaja muka pelaa "kauden paskimman ottelun"


Ilveksen kanssa taitaa joka vuosi olla mennyt voitot 2-2 ja tänäkin vuonna tässä vaiheessa 1-1.Luonnollisesti joka kausi ollut Ilveksen kaksi paskinta ottelua nuo tappiot.
 

Luchs

Guest
Ihan kelvollisia pelaajahankintoja ulkomailta.

Jukurien kaikki maalit ulkomaalaisten tekemiä ja 12 tehopisteestä 7.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Ässät nappaa kolme pojoa sekunti ennen päätös summeria.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 303
Ässät myrkytti Sportin maidon viimeisellä sekunnilla.Aikamoinen pettymys varmasti vahvistuneelle kotijoukkueelle tuo tulos.

Ässätkin oli vahvistunut mm. kultakypärä Tiivolalla, Mika Niemellä ja Killisellä jotka kaikki palasivat pitkän loukkaantumisen jälkeen.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Kyllä noi jukurit sun muut vaan pahoja on, siellä on kaikki pelissä ja sitkeetä vääntöä tarjolla... Hieno voitto!!
 
Ylös