Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 446
Sport on joutunut porkkana karuselliin.
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
79
Hifk johtaa 5-0
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
79
Jahas tappara toinen maali
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 255
Pahoittelut kaikille ketjun kirjoittajille, mutta en ymmärrä, mitä järkeä siinä on, että puolenkymmentä eri kirjoittajaa kirjoittaa putkeen tyyliin "Lukko johtaa 3-0". Jotenkin olen enemmän sen kannalla, että tämän ketjun tarkoituksena on keskustella otteluiden tapahtumista, kuten Ilveksen otteluseurannoissa. Ne väliaikatilanteet näkee jokainen helposti jostain muualtakin.

Ja joo, en itsekään tällä viestillä noin tee, mutta olen vaan tämän pistänyt merkille.
 

BanaaniKeisari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
560
Pahoittelut kaikille ketjun kirjoittajille, mutta en ymmärrä, mitä järkeä siinä on, että puolenkymmentä eri kirjoittajaa kirjoittaa putkeen tyyliin "Lukko johtaa 3-0". Jotenkin olen enemmän sen kannalla, että tämän ketjun tarkoituksena on keskustella otteluiden tapahtumista, kuten Ilveksen otteluseurannoissa. Ne väliaikatilanteet näkee jokainen helposti jostain muualtakin.

Ja joo, en itsekään tällä viestillä noin tee, mutta olen vaan tämän pistänyt merkille.
Kai siinä on se, että tapahtumia täydemmällä kierroksella on niin paljon, että kestää liian kauan vääntää pitkää keskustelua kun se kilpailee viiden muun kanssa samaan aikaan. Osittain myös keskustelu sitten isommissa tapahtumissa ohjautuu kyseisten joukkueiden omiin ketjuihin.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 232
Tapparan nelonen järjesteli jälleen aika hienon maalin. Oskari Luoto tekee liigauransa avausmaalin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 838
Ilves taitaa olla edelleen ainut kärkipään joukkue jonka Kärpät on onnistunut voittamaan.

Onko Kärpät ollut koko pelin näin huono? Katsellut nyt 10 minuuttia toista erää.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 633
Saipa Svoboda helposti jäähyn. No eipä sillä väliä ole.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 838
Pelicans - JYP olis tasan, että pitäisköhän sitä kurkkia viimeinen erä.
 
Ylös