Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Ok, olin tästä tietämätön. Näytti vaan omaan silmään niin selkeältä.. paska sääntömuutos mun mielestä.
No olihan tuo tilanne ihan päivänselvä "potku".
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 828
Ylläpidolle kysymys, olisiko mahdollista siirtää tämä keskustelu tuonne otteluketjujen alle? Olisi hieman lyhyempi tuolta Ilveksen otteluketjusta tulla poikkeamaan.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 406
Komia tunnelma Mouhijärvellä :D Kattokaas huviksenne tota niiden uutta hianoo laajennettua seisomakatsomoa, eivät ole saaneet edes puoliks täyteen xD
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Halloran kurittaa Lukkoa.

Puhakka-Keskinen-Halloran muutenki tehny tyyliin kaikki maalit Tapparalle tänään
Halloran on ainakin ollut tänään pelipäällä ja näyttänyt kuinka helppoa se oikeastaan on.
 

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
557
Komia tunnelma Mouhijärvellä :D Kattokaas huviksenne tota niiden uutta hianoo laajennettua seisomakatsomoa, eivät ole saaneet edes puoliks täyteen xD
Taisi olla n. 75% täynnä ko. katsomolohko. Itse seurailin peliä katkarapu-kausaripaikaltani ja aika paljon oli vasemmalta ja oikealta vakijakkaroita tyhjänä. Lie keli vaikuttanut osallistumisaktiivisuuteen.

Mutta jos sait itsesi kommentillasi ja hymiöilläsi tyydytettyä, suon sen sinulle ilomielin.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 406
Taisi olla n. 75% täynnä ko. katsomolohko. Itse seurailin peliä katkarapu-kausaripaikaltani ja aika paljon oli vasemmalta ja oikealta vakijakkaroita tyhjänä. Lie keli vaikuttanut osallistumisaktiivisuuteen.

Mutta jos sait itsesi kommentillasi ja hymiöilläsi tyydytettyä, suon sen sinulle ilomielin.
Niin mullehan nyt on ihan se ja sama mitä sää mulle suot, mutta kiitos kuitenkin. Koin kyllä asiasta hyvin vahvaa mielihyvää, varsinkin tämän fanikulttuurin oletettuun "kasvuun" liittyvän huutelun eksponentiaalisen kasvun huomioon ottaen.
 

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
557
Niin mullehan nyt on ihan se ja sama mitä sää mulle suot, mutta kiitos kuitenkin. Koin kyllä asiasta hyvin vahvaa mielihyvää, varsinkin tämän fanikulttuurin oletettuun "kasvuun" liittyvän huutelun eksponentiaalisen kasvun huomioon ottaen.
Kaikki eivät asu Hervannassa vitun pienessä homeisessa yksiössä ruman naisen kanssa Nyssen tai sporan reitin varrella.

Auttaako, sinulle ilmeisimmin tutumpi kirjoitusasu, ymmärtämään mitä yritin kertoa?
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 406
Kaikki eivät asu Hervannassa vitun pienessä homeisessa yksiössä ruman naisen kanssa Nyssen tai sporan reitin varrella.

Auttaako, sinulle ilmeisimmin tutumpi kirjoitusasu, ymmärtämään mitä yritin kertoa?
No tulihan se sieltä :D Luetun ymmärtämisestä jos puhutaan, niin enhän mää missään kohtaa kieltäny sun diagnoosias siitä miksei siellä ehkä väkeä ole. Näin ollen joku fiksumpi - tai kenties itsevarmempi - ihminen olisi jopa jättänyt keskustelun tohon, mutta sun piti vielä tulla huutelemaan. Mikäs siinä.

Jos siis sait itsesi alentavan passiivis-aggressivisella naapurin foorumille huutelulla tyydytettyä, suon sen sinulle ilomielin ;)
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Kaikki eivät asu Hervannassa vitun pienessä homeisessa yksiössä ruman naisen kanssa Nyssen tai sporan reitin varrella.

Auttaako, sinulle ilmeisimmin tutumpi kirjoitusasu, ymmärtämään mitä yritin kertoa?
Mä oon kasvanut ja asunut pitkään Hervannassa, mikä jo itsessään todistaa, että kyseisen kaupunginosan potentiaali kasvattaa todellisia valioyksilöitä on ääretön.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 276
Tässä pelissä nyt jo positiivisesti tulee omille silmille tuo tapa tuoda kiekkoa alueelle vauhdilla ilman pakottavaa tarvetta tiputtaa kiekko punaisen jälkeen taakse omalle siniselle.
 
Ylös