Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Oli 5-5 tulosvedossa.
Nyppii vaan kun ne veikkauksen alkup. kertoimet nykyään muuttuu. Siis vaikka oon lyönyt kiinni tietyllä kertoimella ennen peliä, niin lopulta palautuu vähemmän kuin alkup. piti?

Ennen tuli mun mielestä niinku pitiki.

Tulosvedossa on ollut muuttuva kerroin, niin kauan kuin itse muistan. Veikkauksella siis.

Joku muukin on laitellut jälkeesi 5-5 tulosta siis ja kerroin tippuu tietysti sen mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: #13

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 727
Tulosvedossa on ollut muuttuva kerroin, niin kauan kuin itse muistan. Veikkauksella siis.

Joku muukin on laitellut jälkeesi 5-5 tulosta siis ja kerroin tippuu tietysti sen mukaan.

Mutta muuttuuko kerroin silloin, kun tuloksen laittaa ns. pitkävedon kohteen kautta eikä tulosvedon kautta?
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Tappara on muuten päästänyt keskimäärin 3,3 maalia per peli. Lukema on sarjan kolmanneksi heikoin.
ei näillä spekeillä keväällä kyllä pärjää
 
Viimeksi muokattu:

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Tämä Smejkal Tapparassa, vaikuttaa erinomaiselta pelurilta! Tykkää katsoa jäähyboksista, kun vastustaja lyö tasoihin ja antaa vielä mahdollisuuden voittoonkin! :)

Muutaman pelin nyt nähnyt kyseiseltä herralta ja saanut sen käsityksen, että aikamoinen diiva. Itkee kyllä joka asiasta ja sitten itkee myös jos kokee tulleensa väärin kohdelluksi. Oliko se viime paikallisessa kun tuo tavoitteli Ipan maalin takana kiekkoa ja jotenkin onnistui rämpimään itsensä polvilleen samalla kun Ipan pakki kävi hakemassa karkin pois ja samalla rytäkässä pakin hanskan reuna osui Smejkalia poskeen ja tämä jäi sitten siihen paikkaan makaamaan ja pidelemään naamaansa jäätä vasten ihan kuin olisi isompikin kolhu tullut. Hidastus sitten näytti, että mistä oikeasti oli kyse. Sopisi ennemmin Tapparan taitoluistelijoihin, vaikka sielläkin kyllä aiheuttaisi myötähäpeää muille.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Niinpä Jussi tai Jukka sama vitun virsi ja vikinä.

Rönnillä ja Tapolalla taitaa olla välit vähän tavallista paremmat, kun Jussi on moneen kertaan vuosien varrella nimeltä maininnut. Hieman ärsyttävää toimintaa.

Hyvä, että noita takakoukkuja on nyt vihelletty. Tapparan pelissä ja agressiivisessa 'takakarvauksessa', niitä on mennyt läpi paljon.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Muutaman pelin nyt nähnyt kyseiseltä herralta ja saanut sen käsityksen, että aikamoinen diiva. Itkee kyllä joka asiasta ja sitten itkee myös jos kokee tulleensa väärin kohdelluksi. Oliko se viime paikallisessa kun tuo tavoitteli Ipan maalin takana kiekkoa ja jotenkin onnistui rämpimään itsensä polvilleen samalla kun Ipan pakki kävi hakemassa karkin pois ja samalla rytäkässä pakin hanskan reuna osui Smejkalia poskeen ja tämä jäi sitten siihen paikkaan makaamaan ja pidelemään naamaansa jäätä vasten ihan kuin olisi isompikin kolhu tullut. Hidastus sitten näytti, että mistä oikeasti oli kyse. Sopisi ennemmin Tapparan taitoluistelijoihin, vaikka sielläkin kyllä aiheuttaisi myötähäpeää muille.

Oli pakko käydä vielä kelaamassa tuo, cmoren tallenteen ajassa 1:22.44 on hidastus.
 
Ylös