Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Vastaisitko ilves97 tohon lainaamaasi tekstiin?
Tuntuu että lainaat niitä näitä tekstejä ja sitten kirjoittelet ihan mitä sattuu.

Aivan juu. Kysyin sinulta, että keneltä haluaisit kysyä tätä Kontiola vs Roman asiaa. Et vastannut vaan heitit todella hyvän ”Osuma!”-kommentin. Tulkitsin sen tarkoittavan, että kuvittelit jonkun tekstisi osuneen, ja koitin tuoda ilmi että näin ei ollut ja samalla kerroin oman mielipiteeni koskien Kontiolaa. Et taaskaan kommentoinut mitään järkevää. Mutta juu minä olen se joka kirjoittelee ihan mitä sattuu, sinä jälleen kerran oikeassa ja uskomattoman viisas! Totean vaan uudestaan saman kuin toisessa ketjussa, että on hienoa kun on saatu sinunkaltaisesi asiakirjoittaja tänne kirjoittamaan pelaajien nimet pienellä alkukirjaimella.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 771
Aivan juu. Kysyin sinulta, että keneltä haluaisit kysyä tätä Kontiola vs Roman asiaa. Et vastannut vaan heitit todella hyvän ”Osuma!”-kommentin. Tulkitsin sen tarkoittavan, että kuvittelit jonkun tekstisi osuneen, ja koitin tuoda ilmi että näin ei ollut ja samalla kerroin oman mielipiteeni koskien Kontiolaa. Et taaskaan kommentoinut mitään järkevää. Mutta juu minä olen se joka kirjoittelee ihan mitä sattuu, sinä jälleen kerran oikeassa ja uskomattoman viisas! Totean vaan uudestaan saman kuin toisessa ketjussa, että on hienoa kun on saatu sinunkaltaisesi asiakirjoittaja tänne kirjoittamaan pelaajien nimet pienellä alkukirjaimella.
säästän noita isoja kirjaimia ettei ne lopu.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Hifki näyttää menevän kovaa... ja se ruottin kaveri on melkoisen kova jätkä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400
Naapuri saa kunnolla selkäänsä Raumalla.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 581
Ei kyllä tippaakaan yllättänyt Tapparan murskatappio Lukolle. Kahdessa ekassa kentässä laatua piisaa, mutta en muista, että olisin ikinä nähnyt noin huonoa kolmoskenttää Tapparalla. Huutonaurut Rouhiainen-Kinnunen pakkiparille. Rouhiainen ei koskaan ole ollut liigatasoa ja miksi Tappara hankki puolustajan viime kauden Pelicanssista. Tanus ei ole vielä näyttänyt mitään liigassa ja Otto "0 maalin" Rauhala ei kuulu kuin korkeintaan neloskenttään. Ainii tsekkiarpa Smejkal -4.
 
Ylös