Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 099
Liam Kirk on ollut parhaita kesken kauden hankintoja Liigassa. 23. 6+12 on tehot, eli täydellä kaudella tuollaista 45 pinnan tahtia. Tämä oli hieno ja mielenkiintoinen haku Jukureilta. OJ:n maineko hänet nimenomaan Jukureihin toi, olisi mielenkiintoista tietää.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Virtanen vaan haukottelee aitiossa, hyvin menee hei.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 705
Ei kait tässä nyt mitään ihmeellistä ole? Ihan eri lähtökohdista lähtivät tähän kauteen. Toisella alla pahasti kesken jäänyt kausi, toisella ehjä kausi. Saarelan lähtökohdat oli itse asiassa niin huonot, että ihmetytti jo kesällä, kun monet manasivat Saarelan poislähtöä. Hänhän olisi ollut meillä rotaation/alaketjujen pelaaja.

Nyt kun Lukko on kuntouttanut Saarelan, niin voisi melkein ottaa takaisin ensi kaudeksi...
Juu yksi palstalainen tämän mulle jo väänsi ratakiskosta ja tajusin nämä "pienet" aukot siinä mun jutussa :D
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ai että kuinka hieno Jukureiden suora voitto olisi.

Yhtäkkiä tulis kolmostaisto, kun KalPalla realistinen sauma ohittaa Lukko.

Lisäksi Jukureilla olisi vielä oljenkorsi TOP10-sijaan.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 720
Ei ole Lukolla mitään järkeä tai suunnitelmaa miten pelataan,viisikko surffaa ja vastustaja kiittää. Ei taida Lukolla olla edes yhtä kunnon paikkaa.

Jukureilla tässä minuutin sisään kolme ylivoimahyökkäystä
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Läpiajoja ja puolittaisia läpiajoja jatkuvasti Jukureille. Kyllä olisin Lukko fanina helvetin huolissani, kun peli sakkaa noin pahasti kevään kynnyksellä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Eivätkös KalPa ja Lukko vielä pelaa vastakkain viimeisellä kierroksella?

KalPan toki tarvitsee hakea 3 pistettä Lahdesta ennen sitä

Juu, pelaavat. Mutta tosiaan ihan realistinen sauma KalPalla olisi ohittaa Lukko, mikä tuntuu käsittämättömältä siihen nähden, mikä oli tilanne muutama viikko sitten.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 720
Surkea avaus, kiekko Jukureille—> kolme karvaajaa antavat näennäisen paineen, surffaa ohi kiekosta ja miehistä kenelle Jukurit voi syöttää—> ylivoimahyökkäys Jukureille.

Sama kaava toistunut ~ 5 kertaa toisessa erässä.
 
Ylös