Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Näytti joo olevan aika sekasin ja hoiperteli.. Oisko sitten liian aikasin peleillä siitä viime viikon tällistä?
 
Nallin tilanne näytti juuri siltä, mitä edellä spekuloitu, eli todnäk ei ole kuuppa kerenny palautumaan.

Eipä se IFK:nkaan tilanne hyvältä näytä, jos Taponen joutuu tällistään pidemmälle huilille. Ei Riskan veto olis kyllä uponnu ihan normipäivänä.
 
Hienosti ohjeistettiin tavuttamaan tap-pa-ra! Mouhijärven ala-asteella oltu äikäntunneilla hereillä!

Vallin ainakin tykkäs juhlallisuuksista.
 
Takaisin
Ylös