Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
224
Sitähän minäkin. Kannattaa silti kunnioittaa kaikkien mielipiteitä vaikka ne ei olisikaan samoja mitä sinun. Pääset paljon pidemmälle.
Olen kunnioittanut. Olen sanonut oman mielipiteeni ja kysynyt kysymyksiä. Sen jälkeen kun aloit satuilemaan aloitin itsekin sen, jota sinun oli sitten vaikea käsitellä ja sieltä se turhautuminen sitten purkaantui.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 536
Olen kunnioittanut. Olen sanonut oman mielipiteeni ja kysynyt kysymyksiä. Sen jälkeen kun aloit satuilemaan aloitin itsekin sen, jota sinun oli sitten vaikea käsitellä ja sieltä se turhautuminen sitten purkaantui.
Vastasin kyllä jokaiseen kysymykseen, asiallisesti.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 536
Kuten näin?
Tyhmään kysymykseen tulee tunnetusti tyhmä vastaus. Ja varsinkin jos yrittää provosoida kun edellinen vastaus ei miellyttänyt.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 606
Huikee tunnelma kyllä tuolla Raumalla, kuuluu kaukaloäänet selvästi "Wait wait wait!"
 

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
224
Tyhmään kysymykseen tulee tunnetusti tyhmä vastaus. Ja varsinkin jos yrittää provosoida kun edellinen vastaus ei miellyttänyt.
Kysyin ihan asiallisen kysymyksen että mikä sääntö näin sanoo ja se siis oli tyhmä kysymys. Asia kunnossa!
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 536
Kysyin ihan asiallisen kysymyksen että mikä sääntö näin sanoo ja se siis oli tyhmä kysymys. Asia kunnossa!
Älä jaksa esittää tyhmää. Menee turhan OT:ksi niin kannattaa varmaan vaihtaa ketjua.
 

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
224
Älä jaksa esittää tyhmää. Menee turhan OT:ksi niin kannattaa varmaan vaihtaa ketjua.

Tossa vielä tilanne. Kiekko tulee siis pleksin kautta Merelää selkään eikä Merelä sitä pelaa. Lukon kaveri ajaa pystyyn. Päivän selvä jäähy tuo on vaikka parin vuoden harrastekiekkokokemuksella koitat muuta väittää. Tsemppiä höntsyille!
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 606
Surkeata ylivoimaa, mutta toisaalta hyvää alivoimaa. Ei ole voittajasta epäselvyyttä ellei Tappara sorru typeriin virheisiin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 536

Tossa vielä tilanne. Kiekko tulee siis pleksin kautta Merelää selkään eikä Merelä sitä pelaa. Lukon kaveri ajaa pystyyn. Päivän selvä jäähy tuo on vaikka parin vuoden harrastekiekkokokemuksella koitat muuta väittää. Tsemppiä höntsyille!
Kyllä, eli kiekko lasketaan siihen että se on hänellä hallussa. Laitetaan muutama vuosi siihen lisää, enkä ole käynyt muutamaan vuoteen jäillä. Kiitos huolenpidosta kummiskin. Edelleenkin pelaajan pitäisi aina olla tiedostunut siitä, että jos olet lähelläkin kiekkoa on mahdollista tulla ajetuksi. Aina.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 606
Antsalla vähän nuo sanonnat hakusessa kun Ilves pistää oman soppansa sekaan runkosarjan voittaja soppaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 357
Antsalla vähän nuo sanonnat hakusessa kun Ilves pistää oman soppansa sekaan runkosarjan voittaja soppaan.
Mertsillä on erittäin kehno iltapuhde menossa. Tuntuu olevan selostuksessa sellaisen sekunnin myöhässä.
 
Ylös