Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 668
Harmi homma että kaikista niistä joukkueista jotka varmuudella saavat yleisöä ottaa ensi viikolla 3/4 kyntää jollakin tavalla.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 594
Viimeksi tänään Jypistä Mikko Viitanen sanoi ettei ole lähdössä Honka, Kalapudas ni samal logiikalla tuskin muutkaan. Sinänsä outoa toimintaa ku omasta mielestä tos tilantees kannattais laittaa lihoiksi kaikki ja pelastaa taloutta.


Ei tossa ole mitään outoa. Esim Kookoo taannoin näytti habaa pitämällä Strömwalit ja Haatajat, vaikka poff-juna meni. Luovuttaminen ja kaikkien sidosryhmien pettäminen ei ole järkevää. Ehkä pientä säästöä tulee nyt, mutta se maksetaan myöhemmin takasin. Ei osta se firma enää "meidän mies"-mainosta, jonka mies myytiin. Kausikorttejakin jokunen jää hankkimatta. Imago saa kolauksen.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 322
Olli Jokiselta tänään lehdistötilaisuudessa vuoden vitsi:

"Enemmän mä kyseenalaistasin tän tuomarilinjan. Mä en oo näitä tuomareita vielä kritisoinu enkä mä vieläkään halua heitä kritisoida sen enempää. Mutta kyl Liigalla on ihan selkee et riippuu kuka tuomarikaksikko on viheltämässä niin linja on täysin eri."

Ellei sitten tarkoittanut kirjaimellisesti juuri kyseisiä tuomareita...

 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 506
On tuo Ässät surullisen huono.Välittyy fiilis ettei siel kiinnosta pelata ku näitä nuorimpia omia poikia.Kärki vetää selkä suorana,Salminen yössä.Kuten Saipa pelissä joku totesi osuvasti niin erittäin huonosti rakennettu joukkue.Ilo varmasti patsastella kivenä siellä.
 
Viimeksi muokattu:

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 751
On tuo Ässät surullisen huono.Välittyy fiilis ettei siel kiinnosta pelata ku näitä nuorimpua omia poikia.Kärki vetää selkä suorana,Salminen yössä.Kuten Saipa pelissä joku totesi osuvasti niin erittäin huonosti rakennettu joukkue.Ilo varmasti patsastella kivenä siellä.
Eikös tämän pitäisi olla kiven homma saada ryhtiä joukkueeseen tai edes kiekon perusasiat kuntoon.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 751
Kyllähän alussa sai mut ei pelkkä tsemppi kiekko riitä ku ei materiaalia pysty muuttaa konvehteiksi.
Materiaali on kyllä saipaa ja jypiä parempi.
Suurin ongelma että pelillisesti aivan luokatonta tuo ässien kiekko. Viisikkopuolustaminen, etäisyydet jnejne.
 
Ylös