Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Ihan järjetön teko kyllä. Ihan suoraan päähän tähtäsi tuon poikkarin. Toi Pavel on kyllä jonkin sortin hermo heikko idiootti mitä olen miestä seurannut.
Juu ja Tuulola ja Nykänen vielä kehtas tostaki mussuttaa.

Saa nähdä tuleeko Pavelille pelikieltoja.

JYP 2-0 johtoon. Näyttäisi toimivan Petun pitämä ke-illan luisteluhetki Tampereelta paluun jälkeen.

update:4-0

Viimeksi muokattu:
On muuten Lihamatti* Aaltonen vallan mainio kommentaattori. Ja fiksunoloinen kaiken kaikkiaan.

(* tuli tästä Juhis lempinimestä mieleen, että olisiko tällä mun ja kaverini antamalla lempinimellä kansan suussa Lihis :p )

Tervonen kyllä syvällä Matikaisen rintataskussa.

Toi Pavel on kyllä jonkin sortin hermo heikko idiootti mitä olen miestä seurannut.
Seurannut? Itse yhtä vaille kaikki livenä ja töllöstä loput. Poikkeuksellinen tsekki liigassa. Työteliäs joukkuepelaaja, antaa aina kaikkensa. Ei ole taitavin, mutta sydämeltään suurimpia.

Tämänpäiväinen oli hölmöä, mutta kun nyt olet seurannut, avaatko silmäni tästä hermoheikosta idiootista.

Seurannut? Itse yhtä vaille kaikki livenä ja töllöstä loput. Poikkeuksellinen tsekki liigassa. Työteliäs joukkuepelaaja, antaa aina kaikkensa. Ei ole taitavin, mutta sydämeltään suurimpia.

Tämänpäiväinen oli hölmöä, mutta kun nyt olet seurannut, avaatko silmäni tästä hermoheikosta idiootista.
Otantani on paska myönnetään. Mutta, aika sellaselta kuumakallelta on vaikuttanut. Pelillisesti ei näy, mutta riehumassa on tilanteiden jälkeen. Eli sitä niin sanotusti turhaa.

Mutta, kuten sanottua en ole nähnyt kovinkaan paljon miehen otteita. Voi olla, että väärillä hetkillä osunut silmään.

Takaisin