Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 645
Mikähän mahtaa olla Palmun tilanne... Mitä Tepsin palstaa lueskelin, niin TPS:n tiedotus on vähän samaa kuin Ilvekselläkin, eli Palmu voi periaatteessa tupsahtaa peleille ihan koska vaan tai olla loppukauden poissa. Jos saatais se Tapparaa kiusaamaan. No, katotaan ny 3. erä ensin
Taisi Jatkoajan podcastissa olla että on kentällä reenannut. Mutta mahtaakohan ukko vain sekoittaa tuota pakkaa kun ei mikään pieniegoisin pelaaja kentällä olisi.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 628
Ei mene tuppura 4-0 jatkoon vaikka tulis tpsi
Sen mitä olen noita playoff-kaavioita väännellyt ja käännellyt, niin jokaisessa skenaariossa tappara menee finaaleihin ilman suurempaa kuormitusta. Valitettavasti meillä tulee olemaan vähän tiukempaa.
 

viltur

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
291
Sen mitä olen noita playoff-kaavioita väännellyt ja käännellyt, niin jokaisessa skenaariossa tappara menee finaaleihin ilman suurempaa kuormitusta. Valitettavasti meillä tulee olemaan vähän tiukempaa.
Joo o. No mun kaaviossa Tappara ei ole siellä finaalissa tällä kaudella.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 679
Sen mitä olen noita playoff-kaavioita väännellyt ja käännellyt, niin jokaisessa skenaariossa tappara menee finaaleihin ilman suurempaa kuormitusta. Valitettavasti meillä tulee olemaan vähän tiukempaa.
Että esimerkiksi Tappara-HIFK, ilman suurempaa kuormitusta Tappara finaaliin, mutta Ilves-Kärpät/Jukurit huomattavasti vaikeampaa?
No, makuasia tietenkin ja miten vaan voi käydä, mutta itse en näe ihan noin.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 645
Onko Alkio muuten kertonut Haapasen kasvattajaseuran?
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 744
Jaa jaa, kaikki vielä auki.

Lämsän potkut peruttu
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 702
Sen mitä olen noita playoff-kaavioita väännellyt ja käännellyt, niin jokaisessa skenaariossa tappara menee finaaleihin ilman suurempaa kuormitusta. Valitettavasti meillä tulee olemaan vähän tiukempaa.
Aprillipäivä on vasta tulossa.
 
  • Tykkää
Reactions: M22

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 645
Joo tämä Lukko on sitä mitä heiltä sopii odottaa.
 
Ylös