Liigan kausiseuranta 2023-2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 579
Eikös Ässät vielä voi TPSn ohittaa? Että sikäli TPSllä vielä panosta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 821
Eikös Ässät vielä voi TPSn ohittaa? Että sikäli TPSllä vielä panosta.
Kaikilla muilla paitsi tamperelaisilla voi sijoitus vielä muuttua. Jännä viimeinen kierros :D
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 579
Kaikilla muilla paitsi tamperelaisilla voi sijoitus vielä muuttua. Jännä viimeinen kierros :D
Niin ja sekin voi teoriassa muuttua mutta käytännössä 1 ja 2 sijat ovat kiveen hakattuja.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Nyt vielä jatkoilta Jukureille 2 pistettä ja ovat kaikki 4-6 sijat tasapisteissä.

Kärpät ja HIFK ei voi enään ohittaa Pelicansia.

Jukurit voi vielä kiilata kolmoseksi, mutta heidän tarvitsee voittaa Kärpät suoraan ja Pelicansin hävitä kotona SaiPalle myös suoraan.

Eli kolmossija on melko sinetöity Pelicansille.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 579
Kärpät ja HIFK ei voi enään ohittaa Pelicansia.

Jukurit voi vielä kiilata kolmoseksi, mutta heidän tarvitsee voittaa Kärpät suoraan ja Pelicansin hävitä kotona SaiPalle myös suoraan.

Eli kolmossija on melko sinetöity Pelicansille.
Toivotaan siis Kärppien ja IFKn voittoja niin saavat toisensa heti vastaan.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 579
Itse toivon IFK;n tappiota...

Eli Pelicans - IFK ja Kärpät - Jukurit.

Kiitos.
No sinänsä tuokin kävisi kun Pelicans pääsisi sekoilemaan IFKta vastaan ja siellä Hermanni Komarov sekoilemassa myös.
 

Postipate

Luottopelaaja
Viestejä
1 317
Itse toivon IFK;n tappiota...

Eli Pelicans - IFK ja Kärpät - Jukurit.

Kiitos.
Miksi ihmeessä? Hifk - Kärpät sarjassa saataisiin toinen todella kova joukkue veks. Pelsut - Jukurit sarjassa jukurit vois yllättää, mutta sen jälkeen kyllä tulee seinä vastaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Olin ensin että paska kierros, mutta sitten että jaa.. ehkä tämä kääntyykin tästä ihan hyväksi kunhan Kalpa hoitelee Hifkin Tiistaina.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Miksi ihmeessä? Hifk - Kärpät sarjassa saataisiin toinen todella kova joukkue veks. Pelsut - Jukurit sarjassa jukurit vois yllättää, mutta sen jälkeen kyllä tulee seinä vastaan.

Itse haluaisin välttää tuon IFK;n välierissä ja jos he kutossijalle jäävät, niin emme heitä kohtaa, paitsi jos Tappara tippuu heti(mihin nyt ei varmasti kukaan usko).

Tappara - IFK olisi hyvä pari välieriin myöskin.
 

Postipate

Luottopelaaja
Viestejä
1 317
Itse haluaisin välttää tuon IFK;n välierissä ja jos he kutossijalle jäävät, niin emme heitä kohtaa, paitsi jos Tappara tippuu heti(mihin nyt ei varmasti kukaan usko).

Tappara - IFK olisi hyvä pari välieriin myöskin.
Ainiin tuota en tajunnutkaan :D Sitten aletaan toivomaan Kalpan voittoa tiistaina vaikka se epätodennäköiseltä näyttää....
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 821
Itse haluaisin välttää tuon IFK;n välierissä ja jos he kutossijalle jäävät, niin emme heitä kohtaa, paitsi jos Tappara tippuu heti(mihin nyt ei varmasti kukaan usko).

Tappara - IFK olisi hyvä pari välieriin myöskin.
IFK ei vaan pärjää tolle naapurille vaikka mikä ois :D
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
HIFK:lla on tosiaan hieman varaa taktikoida. Koska kotietu puolivälieriin vaatisi tiistaina kolmen pisteen voittoa KalPasta ja sitä, että Jukurit ja Kärpät pelaavat varsinaisen peliajan tasapelin. on kotietu enää aika teoreettinen. Mutta häviämällä Kalpalle tahalleen nämä varmuudella välttävät Kärpät sekä puolivälierissä että myös todennäköisesti välierissä. Eli jos kokevat että eivät Pelicansia pelkää, niin voivat jopa hyvinkin pelata näennäisesti KalPaa vastaan. Ja itselle taas sopisi mainiosti että Pelicans ja HIFK uuvuttavat itsensä pitkässä ja raskaassa sarjassa jossa varmasti sanan säilä ja nyrkit heiluvat puolin ja toisin. Itse ottaisin välieriin mieluummin Kärpät vastaan kuin Pelicansin kun kerran Kärpät on jo paras 7:sta sarjassa voitettu mutta ei tässä kyllä Pelicansiakaan pelätä. Toki pitää sitten itsensä sinne välieriin myös pelata.

Ja Kärpille toki tuo tiistain peli on jo silloin jo play-offsien esinäytöstä. Vaikea sanoa kumpi tuosta nyt on ennakkosuosikki, mutta Kärpät voi Jukurit selättää paremman materiaalin ansiosta. Mutta onpahan siinäkin sarjassa haasteita kun matkustaminen vie varmasti paljon aikaa ja vaatii säätöä ja venymistä.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 309
Mä toivon ti Kalpan voittoa. Kärpät-Jukurit voi ajella tota etäisyyttä eestaas 7 pelin ajan ja väsytetty kyrpiintyny voittaja sit meille vastaan ja Tapparalle Hifk, ja sekin menis 7 peliin, koska IFK on parempi, mut ei vaan voita Nokialla millään.
En usko, että pelsuilla on mitään jakoa IFKta vastaan, mut Jukurit saattas jopa kammeta ittensä Kärpistä voittoon.
Kannustan myös Ässiä.
TPS sais jäädä 10ks, nii ei millään ihmeelläkään tuu meille vastaan sitten.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Ainiin tuota en tajunnutkaan :D Sitten aletaan toivomaan Kalpan voittoa tiistaina vaikka se epätodennäköiseltä näyttää....

Jep. No näitä nyt voi pyöritellä ennakkoon monella tapaa.

Ei Ilves välttämättä kohtaisi IFK:ta välierissä, vaikka Kärpät - IFK olisi toinen pari ja IFK menisi jatkoon. Eli jos Pelicans tiputtaisi Jukurit, niin silloinkin olisi Tappara - IFK vastakkain. Jos taas Jukurit menisi Pelicansia vastaan jatkoon, niin sitten olisi tuo Ilves - IFK pari välierissä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 579
Mä toivon ti Kalpan voittoa. Kärpät-Jukurit voi ajella tota etäisyyttä eestaas 7 pelin ajan ja väsytetty kyrpiintyny voittaja sit meille vastaan ja Tapparalle Hifk, ja sekin menis 7 peliin, koska IFK on parempi, mut ei vaan voita Nokialla millään.
En usko, että pelsuilla on mitään jakoa IFKta vastaan, mut Jukurit saattas jopa kammeta ittensä Kärpistä voittoon.
Kannustan myös Ässiä.
TPS sais jäädä 10ks, nii ei millään ihmeelläkään tuu meille vastaan sitten.
Charterihan siinä olisi välissä niinkuin Ilves-sarjassakin. Toki en tiedä kyllä kuka Jukureiden charterin maksaisi. Mutta Kärpät ainakin menisi sillä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös