Liigan kausiseuranta 2022-2023

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 176
Musta näistä valinnoista "mielenkiintoisin" on tuo Kemiläisen valinta parhaaksi puolustajaksi. On kai se pakko myöntää, että tämä tuli nyt mestaruudesta tai jostain muista ansioista. Tilastot on tilastoja, eikä ne kaikkea ratkaise, mutta Kemiläisen pisteet liigan runkosarjassa kuten todettua puolustajien neljänneksi parhaat.
+/- tilasto yhdeksänneksi paras, siis Tapparan puolustajista. Kaikista Tapparan pelaajista tuo sijoittui sijalle 31.
Liigan puolustajista tuo tilasto oli sijalla 127 ja kaikista pelaajista sijalla 397. Siis koko sarjan paras puolustaja?
Matushkin>Kemiläinen

Ei taida olla suosittu mielipide, mutta tätä mieltä mää olen.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 653
Matushkin>Kemiläinen

Ei taida olla suosittu mielipide, mutta tätä mieltä mää olen.
Niin, kyllä minusta sekä Matushkin, että Seppälä olisivat olleet Kemiläisen edellä tuossa valinnassa, siis Tapparan puolustajista.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Siitä huolimatta...
Ihan täysi vitsi antaa joku helvetin säälipalkinto Hölölle, mutta näillä mennään :)

Mielestäni Lancaster olisi ollut se #1 valinta ja sitten toinen olisi ollut Kemiläinen, Matuhskin tai Seppälä.

Matushkin ja Seppälä molemmat Gregoirea parempia viime kaudella.

Mä olisin kyllä antanut palkinnon Gregoirelle, jos joku piti valita. Teki pisteitä samaa tahtia kuin Lancaster ja oli puolustuspäähän parempi kuin kukaan mainituista (pl. Seppälä).

Overall: Gregoire.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 176
Mä olisin kyllä antanut palkinnon Gregoirelle, jos joku piti valita. Teki pisteitä samaa tahtia kuin Lancaster ja oli puolustuspäähän parempi kuin kukaan mainituista (pl. Seppälä).

Overall: Gregoire.
Niin mulla saattaa painaa tässä se Lukon kyykkääminen joukkueena. Enkä siis edes väitä, että olisin mitenkään erityisesti katsellut Lukon/Gregoiren pelejä.
 
Ylös