Liiga-joukkueita kannattavat julkkikset

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
227
Marin Ilveskannattaja.
Pitäisikö tuo ottaa muka positiivisesti?
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Ei. Tuo oli vähän tuollainen heitto, kun on kuitenkin tehnyt Ilveksen maalilaulun, mutta pyörii Tapparan peleissä huivi kaulassa ja esiintyy kultajuhlissa. Toki harva sitä varmaan kultajuhlista kieltäytyisi esiintymästä, että eipä tuosta nyt mitään voi päätellä.
Kyllä Costello on niin porkkana, kun vaan olla ja voi. Mies ei vaan uskalla siitä enää puhua, kun varmaan senkin talo uhattiin räjäyttää tai jotain vastaavaa. Tai ainakin kaikki Ilves-fanit uhkas boikotoida sen levyjä. Joten annetaan sen sitä olla. Sen tappio.
 

Atso Keskiviiva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
227
Kyllä Costello on niin porkkana, kun vaan olla ja voi. Mies ei vaan uskalla siitä enää puhua, kun varmaan senkin talo uhattiin räjäyttää tai jotain vastaavaa. Tai ainakin kaikki Ilves-fanit uhkas boikotoida sen levyjä. Joten annetaan sen sitä olla. Sen tappio.
Costi on tuottanut kaksi allekirjoittaneen levyä. Olen istunut hepun kanssa "jokusen" tunnin studiossa ja muutenkin. Uskallan väittää ettei Costi ole sen enempää porkkana kuin kissakaan.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 516
Se olisikin merkki siitä, että asut Venäjällä.

Mitä noihin kahteen muuhun tulee, luulisi noin patamustalla sydämellä varustettujen ihmisten kannattavan Ässiä.
Päästäisiinkö nyt jo politiikasta takaisin foorumin aiheeseen? Näille löytyy varmaan ihan omiakin keskustelupalstoja.

E: Ja tiedän että viestisi sivusi jääkiekkoa ja ketjun aihetta, mutta kuitenkin ja noin niinkun yleisemminkin.
 
Viimeksi muokattu:

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 495
Costi on tuottanut kaksi allekirjoittaneen levyä. Olen istunut hepun kanssa "jokusen" tunnin studiossa ja muutenkin. Uskallan väittää ettei Costi ole sen enempää porkkana kuin kissakaan.
Itsekin ollu tekemisissä toisinaan jo Sensuurin ajoilta. Jos suoraan sanotaan sitä kiinnostaa kiakko yhtä paljon kun "keskustorin puluja" ja ymmärtää siitä yhtä paljon.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 652
Costi on tuottanut kaksi allekirjoittaneen levyä. Olen istunut hepun kanssa "jokusen" tunnin studiossa ja muutenkin. Uskallan väittää ettei Costi ole sen enempää porkkana kuin kissakaan.


Tapparan rytkyt päällä kuitenkin liikkuu julkisella paikalla. Oletteko näiden tuntien aikana puhuneet jääkiekosta?
 

Koivane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
796
96B7169B-024F-4480-873A-709346844497.jpeg
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 495

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 119
Olen itsekin todennut ettei mies ymmärrä kiakosta mitään.

Joo itsekin nähnyt miestä hallilla lähinnä finaaleissa eikä muistaakseni ole edes mitään huivia tms. ollut kaulassa, ollut sen oloinenkin ettei nyt erityisemmin koko laji nappaa. Joitakin muita julkkiksia näkeekin sitten pitkin kautta jo.
 
Ylös