Liiga-aiheiset podcastit

Oli muuten Kerttulalta paras analyysi HIFKn johtamisesta mitä olen kuullut. Ja aivan naulan kantaan. Kuunnelkaa ihmeessä jos kiinnostaa.
Oon sanonut ennenkin, mutta riittää kun lukee @Vovlo :n suositukset, siitä tietää mitkä podcastit kannattaa kuunnella. Oli hyvä, kiitokset taas!

Tämä podi alkaa tippua omilta listoilta pois juurikin tuon takia, että juontajien omat fanisuhteet seuroihinsa paistaa vahvasti läpi ja vie ison osan jaksoista. Eikä siinä mitään, mutta podcastin nimen voisi vaihtaa vaikka "Puolen Suomen podi" tai "Kalakukko-cast".
Siis eihän noilla viime kaudellakaan ollut muista joukkueista muuta sanottavaa kuin runkosarjasijoitus ja tyyliin yv/av prosentit

Oon sanonut ennenkin, mutta riittää kun lukee @Vovlo :n suositukset, siitä tietää mitkä podcastit kannattaa kuunnella. Oli hyvä, kiitokset taas!
On vaan paha tapa siinä että jos Ilves pelaa päin persettä niin ei se jääkiekkokaan oikein jaksa kiinnostaa. Mutta viikon toisena suosituksena voisi laittaa urheilucastin Janne Aalto osuus, joka on siis niiden Liigaseurojen talousraporttien tekijä. Joka joukkue käydään läpi ja sanotaan muutama sana. Muistivat jopa että Ilvekselle jalkapallo on ihan hyvä bisnes. Seppänen taas kertoi että vedonlyöntibisnes tulee olemaan lähinnä isojen homma ja pienille jää muruset. Kuten on varmaan täälläkin ennustettu.

Uusimmassa (Kim)anttia-jaksossa oli vieraana Mika Sutinen joka siis KalPan hallituksen pj. sekä liigahallituksen jäsen.
Siinä käytiin hieman läpi tuota mahdollista uutta sarjaa sekä liigan puolelta miten heillä prosessi on mennyt tätä sarjajärjestelmän muutoksia suunniteltaessa. Myös junnutoimintaa hieman käytiin läpi ainakin KalPan näkövinkkelistä.

Takaisin