Liiga-aiheiset podcastit

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 355
Kiekkokiukaan uusimassa jaksossa on kyllä hyvää puhetta Hiltusesta.
Perkaavat siis kohta kohdalta läpi tämän Hiltusen viimeisen oksenuksen medialle.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 355
Kimanttia-podcastissa vieraana Jyrki Lumme. Keskittyminen suurelta osin NHL-uraan kuten arvata saattaa. Mutta hyviä tarinoita taas Sonjalta ja Sonjasta.
On kyllä mielekästä kuunnella Sonjan juttuja.
Hieman ärsyttää Mäkisen hihittely, mutta siihen on tottunut tässä vuosien varrella.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 355
No ohhoh. Kuuntelin uusimman petopodin jakson ja on hieman ristiriitaiset fiilikset MarjaLaten jutuista.
Vastailiko se ihan tosissaan noin vai oliko nää jotain kieliposkella heittoja.
Nyt annan lämpimän kuuntelu suosituksen ainakin tuohon MarjaLaten osuuteen.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Sieltä tuli ihan sitä, mitä Latelta on koko kauden tullut. Mitään yllättävää tai erikoista en kuullut. Eli tietynlainen puolusteleva asenne on lähtökohtana ja ongelmien myöntäminen on kovin näennäistä. Pisteitä siitä, että on aina valmis tulemaan haastateltavaksi, mutta eipä näillä haastatteluilla mitään lisäarvoa enää ole. Sama kaava toistuu kerrasta toiseen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 355
Sieltä tuli ihan sitä, mitä Latelta on koko kauden tullut. Mitään yllättävää tai erikoista en kuullut. Eli tietynlainen puolusteleva asenne on lähtökohtana ja ongelmien myöntäminen on kovin näennäistä. Pisteitä siitä, että on aina valmis tulemaan haastateltavaksi, mutta eipä näillä haastatteluilla mitään lisäarvoa enää ole. Sama kaava toistuu kerrasta toiseen.
Niin mää en ollut näitä aikaisempia vierailuita ainakaan kaikkia kuullut niin tuli kyllä itselle yllätyksenä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 602
Nyt on runsaasti tarjolla ennakoinnin ennakointi Liigan pudotuspeleistä. Otetaan esimerkiksi nyt Sporttimeisterit jonka olen lähes kokonaan jo kuunnellut. Vieraana selostaja Waheeb. Joka on siis samalla C Moren Liiga-tuotteen tuottaja. Hän olisi runkosarjan tähtikentälliseen tehnyt yhden muutoksen, vaihtanut Zagidulinin Langhameriin. Liekö sitten viimeinen Ilves - Lukko vaihtanut mielipiteen lopullisesti. Muutenkin ihan kuuntelusuositus, Waheeb on asiosita tietävä ukko.

Toki alun jorinat tahtovat kyllä käydä turhankin pitkäveteisiksi aina välillä ja Lifun ainainen Jokeri puolustus alkaa turruttamaan. Tällä kertaa Jokeri-kannattajille ei saisi kuittailla Mestis-paikasta ja Keravasta. Ilmeisesti kuittailu oli aikoinaan Ilvestä kohtaan OK kun toivottivat hyvää matkaa divariin. Eivätkös he näin huudelleet joskus?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 355
Nyt on runsaasti tarjolla ennakoinnin ennakointi Liigan pudotuspeleistä. Otetaan esimerkiksi nyt Sporttimeisterit jonka olen lähes kokonaan jo kuunnellut. Vieraana selostaja Waheeb. Joka on siis samalla C Moren Liiga-tuotteen tuottaja. Hän olisi runkosarjan tähtikentälliseen tehnyt yhden muutoksen, vaihtanut Zagidulinin Langhameriin. Liekö sitten viimeinen Ilves - Lukko vaihtanut mielipiteen lopullisesti. Muutenkin ihan kuuntelusuositus, Waheeb on asiosita tietävä ukko.

Toki alun jorinat tahtovat kyllä käydä turhankin pitkäveteisiksi aina välillä ja Lifun ainainen Jokeri puolustus alkaa turruttamaan. Tällä kertaa Jokeri-kannattajille ei saisi kuittailla Mestis-paikasta ja Keravasta. Ilmeisesti kuittailu oli aikoinaan Ilvestä kohtaan OK kun toivottivat hyvää matkaa divariin. Eivätkös he näin huudelleet joskus?
Joo kyllä huutelivat meitä divariin. Nyt jälkeenpäin näyttäytyy hauskassa valossa kun ollaan yksi niistä neljästä joukkueesta joka ei ole ikinä pelannut divaria.

Sporttimeistereistä sen verran, että itse tykkään kyseisestä podcastista erittäin paljon oli aiheena siellä mikä tahansa. Yllättävän miellyttävää kuunneltavaa kun selostajat vetää podcastia.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 602
Ai että kiekkokiaus ja Petteri. Vielä jakso kesken mutta Petteri tosiaan sanoi että hän ymmärtää politiikkaakin melko paljon. Kyllä kohta vaalikevättä analysoidaan kiukaalla finaalien jälkeen.
 

VeliPuhveli

Rivipelaaja
Viestejä
64
Oli muuten liigawam podcastissa Alkio vieraana ja itse sytyin kyllä kyseiselle jaksolle. Mm. Osasto 41 posia ja muutenkin Tampereen kiekko hegemoniasta hyvää värittelyä!
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 602
Oli muuten liigawam podcastissa Alkio vieraana ja itse sytyin kyllä kyseiselle jaksolle. Mm. Osasto 41 posia ja muutenkin Tampereen kiekko hegemoniasta hyvää värittelyä!
Joo tuo onkin seuraavana listassa, yleensä en jaksa tuota löysää podcastia mutta Jantan jutut ovat sellaisia että niitä jaksaa jopa kuunnella.

Kiekkokiaus tuli kuunneltua ja totutun rapsakkaa menoahan se oli. Kärpät sai satikutia ja omasta mielestä pointit oli varsin hyviä. Toki itseäni vähän mietityttää se asema mihin Sihvonen Liigan laittaa että Liigan pitäisi jotenkin orjallisesti toteuttaa samankaltaista pelitapaa kuin Leijonat. Jotta saadaan mahdollisimman taktinen sarja ja kilpailuetua sinne. Näin muutaman maailmanmestaruuden jälkeen en minä henkilökohtaisesti jaksa enää kovinkaan paljon syttyä Leijonien MM-kullalle. Ihan jees juttu, mutta unohtuu muutamassa päivässä. Mitä hyötyä tuosta menestyksestä on konkreettisesti ollut Liiga-seuroille? Liigan katsojaluvut ovat pysyneet samassa ainoastaan Ilveksen ja Tapparan takia. Lähestulkoon kaikilla muilla katsojamäärät ovat laskeneet. Tuotteelle tulee tehdä jotain, ja tuohon tarpeeseen Liigan uusi urheilujohtaja tulee tarpeeseen.

Toki itsekin olen sitä mieltä että pelitapoihin ei parane senkään herran mennä sorkkimaan ja kertomaan seuroille aktiivisimmista pelitavoista. Sen sijaan, tuomarilinjaan tulisi puuttua ja tehdä siitä entistä tarkempaa jossa taito pääsee esiin. Kiekottoman estämiset pois sekä myös typerät laitaruuhkat. NHLstä vain mallia rohkeasti, toki tappelu systeemit sun muut saa jäädä sinne. Pelitavat sitten mukautuvat tuomarilinjaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 355
Toki itseäni vähän mietityttää se asema mihin Sihvonen Liigan laittaa että Liigan pitäisi jotenkin orjallisesti toteuttaa samankaltaista pelitapaa kuin Leijonat. Jotta saadaan mahdollisimman taktinen sarja ja kilpailuetua sinne.
Niin tässä Sihvonen kuuluu siihen pieneen vähemmistöön joka näin ajattelee.
Kyllähän suomalainen jääkiekkoilu uhraa aikas paljon tämän skoda cupin alttarilla.
Onneksi tähän ollaan nyt heräilemässä kun ei niitä NHL talentteja tule tällä hetkellä kovin paljoa ja suunta on ollut alaspäin jo hetken.

Ja Liigan ei mun mielestä todellakaan pidä olla mikään helvetin Skoda Cup hautomo.
Toki tämä on vain minun mielipide ja täytyy tähän samaan hengenvetoon todeta, että itseäni ei kiinnosta ollenkaan jääkiekon MM-kisat enkä kyseistä karnevaalia arvosta mestis finaalia korkeammalle.

Se mitä me nyt tarvittais olisi World-Cup tai Olympialaiset joissa on parhaat mukana. Tekisi ihan hyvää Petterisedälle pieni reality check, että missäs se suomalainen jääkiekkoilu menee.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 355
Aivan unohtu sanoa tämä vielä tuosta Kiekkokiukaan uusimmasta jaksosta.

Mun mielestä Savolaiselta todella mautonta sanoa "Petopodin juontaja" kun itse tekee Podcastia myös ja aivan varmasti tietää kyllä Petopodin kaverien nimet niin miksi ei kutsu kaveria nimellä?
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 602
Liigapyykissä hyvät ottelusarja pohjustukset sääleihin, jos kiinnostaa niin kannattaa kuunnella. Olen iloinen että nykyään on myös tuollainen podcast olemassa.

Urheilucastissa Seppänen ilmottautui täksi kevääksi Ilveksen vankkureihin koska haluaa Konnalle mestaruuden. Kehui myös Konnan lämmittelyrutiineja, että Konna tietää että vasta pelissä sitten kannattaa rehkiä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 355
Oli mielestäni myös hyvä Petopodi jakso tänään. Haastattelivat tosiaan Olli Saloa, Heikki Liedestä ja Atte Ohtamaata.

Saravon vierailu oli myös erittäin hyvä ja kyllähän Saravo taas meidän renkaita aika paljon pumppas.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 602
Oli mielestäni myös hyvä Petopodi jakso tänään. Haastattelivat tosiaan Olli Saloa, Heikki Liedestä ja Atte Ohtamaata.

Saravon vierailu oli myös erittäin hyvä ja kyllähän Saravo taas meidän renkaita aika paljon pumppas.
Ihan vielä en Saravon haastattelua kokonaan kuunnellut, mutta vaikka Peksi nyt on 110% Tapparan mies niin ei se varmaan nyt ihan sydäntäsärkevää hänellekään olisi jos Konna sen kannun saisi.

Onko tuo Petopodi muuten kuinka virallinen Kärppien Podcast? Kun tuntuu saavan sanotuttua jopa asioita mutta silti samalla saa aina kaikennäköisiä pelaajia ja valmenatajia haastatteluun.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 299
Oli muuten liigawam podcastissa Alkio vieraana ja itse sytyin kyllä kyseiselle jaksolle. Mm. Osasto 41 posia ja muutenkin Tampereen kiekko hegemoniasta hyvää värittelyä!
Jantan ääni puhdasta seksiä ja asiatyyppikin viel:D
 
Ylös