Liiga-aiheiset podcastit

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 671
Nyt lähetti Seppänen Urheilucastissa pienet piikit Timosen suuntaan :)
Joo oli minun mielestä ihan asiallisesti sanottu. Kimmolta vähän pääsi tunteet asian edelle. Tai no vaikea sanoa kun en tiedä jaksanko tuota AVta kuunnella
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 639
Joo oli minun mielestä ihan asiallisesti sanottu. Kimmolta vähän pääsi tunteet asian edelle. Tai no vaikea sanoa kun en tiedä jaksanko tuota AVta kuunnella
Joo siis enemmän Seppäseltä tais lähteä kuittia Koivujen vierasmökkiin, mutta sai siinä Timonenkin omansa näillä "vaikka en ole 200 NHL peliä paikanpäällä nähnytkään" kommenteilla.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 671
Heh, torstaina petopodissa heittivät tuomarit bussin alle ylistivät Mason suorapuheisuutta. Vähän mentiin sielläkin nyt tunne edellä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 639
Heh, torstaina petopodissa heittivät tuomarit bussin alle ylistivät Mason suorapuheisuutta. Vähän mentiin sielläkin nyt tunne edellä.
No eikös tässä edelleen ole ihan sana sanaa vastaan tilanne?

Vai onko jotain niitä keskusteluita julkaistu jossain?

Toki siinä vedettiin hyvin tunne puoli edellä, mutta en mää nyt ihan purematta niele myöskään tuomarin kertomusta asiasta ilman, että jonkun nauhan tuomarikamerasta nään.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 230
Suositelkaas mulle jotain hyviä NHL-aiheisia podcasteja, miksei jopa Liiga-aiheisiakin. Pariin vuoteen en ole Kimanttia-podia kuunnellut, eikä ole kovin suurta halua palata nytkään kuuntelemaan. Lehkosen Kalju Corneria tullut ihan satunnaisesti kuunneltua.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 639
Suositelkaas mulle jotain hyviä NHL-aiheisia podcasteja, miksei jopa Liiga-aiheisiakin. Pariin vuoteen en ole Kimanttia-podia kuunnellut, eikä ole kovin suurta halua palata nytkään kuuntelemaan. Lehkosen Kalju Corneria tullut ihan satunnaisesti kuunneltua.
Itselläni ei ole mitään hajua noista NHL podeista, mutta Liiga-aiheisista Liigapyykki on vähintään ok+ tasoa.

Toki vähän on laiskistunut olo tullut siitäkin podcastista viimeisien jaksojen jälkeen.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 321
Suositelkaas mulle jotain hyviä NHL-aiheisia podcasteja, miksei jopa Liiga-aiheisiakin. Pariin vuoteen en ole Kimanttia-podia kuunnellut, eikä ole kovin suurta halua palata nytkään kuuntelemaan. Lehkosen Kalju Corneria tullut ihan satunnaisesti kuunneltua.
Urheilucastin Spotify -kanavalla Touru & Hoffren on ihan asiallinen NHL -podcast
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 671
No eikös tässä edelleen ole ihan sana sanaa vastaan tilanne?

Vai onko jotain niitä keskusteluita julkaistu jossain?

Toki siinä vedettiin hyvin tunne puoli edellä, mutta en mää nyt ihan purematta niele myöskään tuomarin kertomusta asiasta ilman, että jonkun nauhan tuomarikamerasta nään.
Joo sana sanaa vastaan edelleen on. En kyllä itse usko että tuomarit tulee tuollaisia laukomaan. Masolla ollut vaikea kausi Kerhon peräsimessä ja ottaa päähän. Mutta siis paras olisi jos tuomareilla kaikki keskustelut tallennettaisiin kun mikit jo on. Ei pitäisi olla mahdottomuus niin ei tulisi tällaisia tilanteita.

Suositelkaas mulle jotain hyviä NHL-aiheisia podcasteja, miksei jopa Liiga-aiheisiakin. Pariin vuoteen en ole Kimanttia-podia kuunnellut, eikä ole kovin suurta halua palata nytkään kuuntelemaan. Lehkosen Kalju Corneria tullut ihan satunnaisesti kuunneltua.
Touru & Hoffren on varmaan tämän hetken kotimaista huippua kun Kaukosen Laidalla on epäsäännöllinen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 639
Urheilucastin Spotify -kanavalla Touru & Hoffren on ihan asiallinen NHL -podcast
Olen kunnellut jokaisen jakson enkä tosiaan edes tajunnut :D
On kyllä hyvä Podcast vaikka itse en edes NHL:ää seuraa muuten kun teksti-tvltä
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 671
Olen kunnellut jokaisen jakson enkä tosiaan edes tajunnut :D
On kyllä hyvä Podcast vaikka itse en edes NHL:ää seuraa muuten kun teksti-tvltä
Ssma homma, tosin itse en edes tuloksia jaksa. Seuraan NHLää lähinnä kalju cornerin, urheilucastin sekä Touru & Hoffrenin kautta. Ihan tarpeeksi seurattavaa Liigassa videomuodossa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 671
Kaukaan Päädyssä nostalgiajakso, jossa vetäjät tekivät omat allstars-joukkueensa. Hienoja pelimiehiä ollut SaiPassakin.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 341
Kaukaan Päädyssä nostalgiajakso, jossa vetäjät tekivät omat allstars-joukkueensa. Hienoja pelimiehiä ollut SaiPassakin.
Onko jaksossa mitään muuta, esim. keskustelua SaiPan omistussuhteiden muutoksista jne.? En pelkkää vanhojen pelaajien muistelujaksoa taida jaksaa kuunnella.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 317
Suositelkaas mulle jotain hyviä NHL-aiheisia podcasteja, miksei jopa Liiga-aiheisiakin. Pariin vuoteen en ole Kimanttia-podia kuunnellut, eikä ole kovin suurta halua palata nytkään kuuntelemaan. Lehkosen Kalju Corneria tullut ihan satunnaisesti kuunneltua.
Etsi Total Hockey Foreveristä ne jaksot missä Nyholm haastattelee Rantasta.

On oikeasti todella kovaa kamaa :)
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 692
En tiedä onko huomioitu jo jossain, mutta Liiga WHAM podcastissa "RD Forever" jakso. Muuten ihan huttua ja alkuun vartti hölinää, mistä en edelleenkään tiedä mistä puhuivat tai liittyikö jääkiekkoon tai mihinkään mitenkään, mutta Ilvesläisten "Risto-Risto" huudot Vaasassa huomioitiin ja muutama hauska tarina, kun entiset pelurit muistelivat RD:n tekemisiä.
Pienenä yllätyksenä tuli itselle, kun en ole ns. "jääkiekon sisäpiiriläisiä", että yhden tarinan syntyyn olen ollut myötävaikuttamassa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 671
En tiedä onko huomioitu jo jossain, mutta Liiga WHAM podcastissa "RD Forever" jakso. Muuten ihan huttua ja alkuun vartti hölinää, mistä en edelleenkään tiedä mistä puhuivat tai liittyikö jääkiekkoon tai mihinkään mitenkään, mutta Ilvesläisten "Risto-Risto" huudot Vaasassa huomioitiin ja muutama hauska tarina, kun entiset pelurit muistelivat RD:n tekemisiä.
Pienenä yllätyksenä tuli itselle, kun en ole ns. "jääkiekon sisäpiiriläisiä", että yhden tarinan syntyyn olen ollut myötävaikuttamassa.
Risto tarinat oli kyllä hyviä, joskin esimerkiksi Monnin Thaimaan tarinaokikin vanha. Mutta Vänttisen jutut oli hyviä. Lisäksi yllätys että Jormakalle ei soitettu.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 639
Noniin nyt päästään Greipin Tyrväis jaksoissa vihdoin Ilves aikaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 639
Noniin nyt päästään Greipin Tyrväis jaksoissa vihdoin Ilves aikaan.
Erittäin hyvät muistot on Tyrväisellä Ilveksestä.
Ei olisi halunnut itse käydä sopimuksen purkua läpi, mutta juontaja "vaati" niin se käytiin sitten läpi.

Vaikea kuvitella, että tää kaveri on se sama kaukalon reikäpää joka tossa juttelee :)
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 692
No eikös tässä edelleen ole ihan sana sanaa vastaan tilanne?

Vai onko jotain niitä keskusteluita julkaistu jossain?

Toki siinä vedettiin hyvin tunne puoli edellä, mutta en mää nyt ihan purematta niele myöskään tuomarin kertomusta asiasta ilman, että jonkun nauhan tuomarikamerasta nään.

Joo sana sanaa vastaan edelleen on. En kyllä itse usko että tuomarit tulee tuollaisia laukomaan. Masolla ollut vaikea kausi Kerhon peräsimessä ja ottaa päähän. Mutta siis paras olisi jos tuomareilla kaikki keskustelut tallennettaisiin kun mikit jo on. Ei pitäisi olla mahdottomuus niin ei tulisi tällaisia tilanteita.
En tiedä yhtään, että kumpi osapuoli tuossa on lähempänä totuutta; tuomari vai Maso, mutta jos nämä Petopodin kaverit Meriläinen ja Hepola, ovat mielestään vähänkään jotakin muuta kuin Kärppä-faneja, jotka pitävät Kärppä-podcasteja, niin ei kai se lähtökohtaisesti voi olla niin, että Mason kiihdyksissään kertoma on 100% totta ja fakta, se mitä tuomari sanoo, on ihan huttua. Valehtelee ilmeisesti?
Ja siis sanottakoon, että minusta Petopodi on parhaita kiakkoaiheisia podcasteja, mutta tässä kohtaa ihmettelen, että "ostavat" Mason tarinan ilman pienintäkään kritiikkiä tai epäilystä, että se toinenkin osapuoli saattaisi edes joltain osin olla oikeassa.
 
Ylös