Liiga-aiheiset podcastit

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Soosin kannattaisi kyllä käydä jossakin muuallakin valmentamassa, ilmeisesti vuodesta 10-11 asti ollut apuvalmentajana Kärpissä. Kärppäkannattajat jatkoajassa lähinnä puhuvat että mies on täysin laitostunut.
Juu samaa kirjotin Kärpät ketjuun kun asian jatkoajan Kärpät osiosta luin.

Soosilla menossa 13 peräkkäinen kausi apuvalmentajana Kärpissä. Ton täytyy olla jonkin asteinen apuvalmentaja ennätys.

Jos jaksaisin niin laskisin monen päävalmentajan apurina Soosi on Kärpissä ollut.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 714
Juu samaa kirjotin Kärpät ketjuun kun asian jatkoajan Kärpät osiosta luin.

Soosilla menossa 13 peräkkäinen kausi apuvalmentajana Kärpissä. Ton täytyy olla jonkin asteinen apuvalmentaja ennätys.

Jos jaksaisin niin laskisin monen päävalmentajan apurina Soosi on Kärpissä ollut.
Aravirta
Marjamäki
Suikkanen
Manner
Mikkola
ja taas Marjamäki
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Jaha. Olisikohan Nättisellä JYPin kasvattina jotain lisätietoa mitä kulissien takana on tapahtunut?
Voi olla tai sitten tekee sen yhden asian mikä hänessä hieman ärsyttää.

Taivuttelee näitä mutuja sellaisiksi puoli faktoiksi.
Muuttaa siis "musta tuntuu" muotoon "minä olen ymmärtänyt"
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
36 minuutin bonuspyykki kuunteluun.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Tässä puolella korvalla kuuntelen viimesintä kiuasta ja Sihvonen on näköjään keksiny uuden termin "total hockey". Voitteko kertoo pelikirjoja ymmärtämättömälle hölmölle mitä tällä haetaan?
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 714
Tässä puolella korvalla kuuntelen viimesintä kiuasta ja Sihvonen on näköjään keksiny uuden termin "total hockey". Voitteko kertoo pelikirjoja ymmärtämättömälle hölmölle mitä tällä haetaan?
On se tuota ennenkin käyttänyt Meidän Pelistä tai Jalosen versiosta siitä. Joka siis ilmeisesti tarkoittaa vain että se on kokonaisvaltainen systeemi. Pelataan sitä mitä peli vaatii. Tai näin olen ainakin itse tuon termin käytön käsittänyt, voi olla että joku muu selittää tämän asian oikean tilan.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 714
Greippi on kyllä turhauttavaa kuunneltavaa jos yhtään on itse kartalla vaikka Liigan asioista. Missaavat ihan perusjuttuja kuten kukaan ei ehdottanut Pikkaraista korvaamaan Marjamäkeä vaan heittelevät Jalosia ja Summasta. Sitten sanoivat että JYPin peli oli Rautakorpilaista kulmissa painia, oliko se muka sitä? Ei JYP ole Liigan vastustajista edes se kovin painikiekon edustaja, Ässät ja HPK viimeaikaisista vastuksista paljon puuduttavampia.

Noh, ei paranisi liian tosissaan ottaa.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 536
Keskiviikkona päivällä tuli viestiä Jyväskylästä. Rautakorpi ja Nieminen oli ollu syömässä ja naureskelivat vaan touhulle. Mikäs siin ku palkka juoksee.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 828
Greippi on kyllä turhauttavaa
Noh, ei paranisi liian tosissaan ottaa.
Tosiaan, itse kuuntelen Greippiä lähinnä taustaäänenä muuta touhuillessa. Mukavan lupsakkaa kakanjauhantaa.
Eskoa taas yritin kun oli mielenkiintoisia aiheita, U20, Marjamäki, Ritchie… Eihän tuo taaskaan onnistunut. Sano perkele noro vielä kerran niin….
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 714
Tosiaan, itse kuuntelen Greippiä lähinnä taustaäänenä muuta touhuillessa. Mukavan lupsakkaa kakanjauhantaa.
Eskoa taas yritin kun oli mielenkiintoisia aiheita, U20, Marjamäki, Ritchie… Eihän tuo taaskaan onnistunut. Sano perkele noro vielä kerran niin….
Jep, Greippi on kiva tuollainen kaverijoukon kokoontuminen. Hyvien haastattelujen kera. Eskolla tyyli on mitä on, mies on läpeensä markkinamies ja tietää mitä tekee sekä mille kohdeyleisölle.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Nyt on raju.

Huomenna Urheilucastissa studiovieraana itse Petteri Sihvonen. :D
Ei helvetti, joutuuko sitä itsekin sortumaan ja kuuntelemaan aikuisjonnen huutamista.

No pysyy ainakin kartalla onko tuottaja Kobe kussut lattialle ja montako kertaa Taavetilla oli eilen paskat housussa.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 705
Ei helvetti, joutuuko sitä itsekin sortumaan ja kuuntelemaan aikuisjonnen huutamista.

No pysyy ainakin kartalla onko tuottaja Kobe kussut lattialle ja montako kertaa Taavetilla oli eilen paskat housussa.
En myöskään tahdo jaksaa sitä huutamista, mutta on sanottava, että usein vieraiden kanssa Seppänen on parhaimmillaan vähän rauhallisempi. Kuulostellaan.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 714
Kyllä tuota urheilucastin jaksoa voi varauksetta suositella jopa niille jotka eivät Seppästä jaksa normaali casti jaksoissa. Tai Sihvosta. Laatujakso omaan korvaan, joillekin voi kyllä näppylöitä aiheuttaa kun äijät kehuvat toisiaan.
 
Ylös