Les Lancaster

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 913
Surullistahan se on, että vasta pari tuntia pelin jälkeen tajusin, että eihän Lancaster ollut edes kokoonpanossa.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 058
No tämän kauden Lancaster ei noita ominaisuuksia ole kauheasti esittänyt. Esim. Masin on tehnyt puolet enemmän pisteitä. Myös Otto Latvalalla on piste enemmän.
Tällä on varmaan tekemistä Pendon pelitavan ja Lancasterin heikkouden (joka on pulustaminen) kanssa. Luulen, että viime vuodesta palaute on ollut, että tänä vuonna puolustaminen on ykkösasia ja pisteet kakkonen. Tämä onkin sitten sekoittanut Lancasterilta molemmat puolet.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 590
Lancasterin tilanne on kyllä todella erikoinen. Ylivoimalla voisi olla annettavaa, mutta Clendening vetää sitä reippaan puolet ja välillä tulee se maali. 2 ylivoimallekkin vaarallisempi rightin pakki tällä hetkellä Pelli . Ja 5vs5 pelissä Lancasterista ei hirveästi plussalle jää. Hieman sääli, että viimeinen Ilves kausi jäämässä pannukakuksi.
 

Kädetön Möyrijä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
192
Lessiä ollaan joidenkin toimesta jopa lähettämässä taskurahojen toivossa loppukaudeksi muualle pelailemaan. Nyt käynnissä oleva Ilves plussan haastattelu, jossa Les ja Maddie ovat tentattavana, vain vahvistaa omaa toivomusta siitä, että Les pääsisi nostamaan Kanada-maljaa tämän kauden päätteeksi Ipan kanssa. Hieno mies ja varmasti vuosien päästä muistuu massasta mieleen.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 536
Lessiä ollaan joidenkin toimesta jopa lähettämässä taskurahojen toivossa loppukaudeksi muualle pelailemaan. Nyt käynnissä oleva Ilves plussan haastattelu, jossa Les ja Maddie ovat tentattavana, vain vahvistaa omaa toivomusta siitä, että Les pääsisi nostamaan Kanada-maljaa tämän kauden päätteeksi Ipan kanssa. Hieno mies ja varmasti vuosien päästä muistuu massasta mieleen.
Toivotaan näin. Paljon on kyl Lesillä peiliin kattomistakin omista otteistaan kaukalossa...
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 402
Lessiä ollaan joidenkin toimesta jopa lähettämässä taskurahojen toivossa loppukaudeksi muualle pelailemaan. Nyt käynnissä oleva Ilves plussan haastattelu, jossa Les ja Maddie ovat tentattavana, vain vahvistaa omaa toivomusta siitä, että Les pääsisi nostamaan Kanada-maljaa tämän kauden päätteeksi Ipan kanssa. Hieno mies ja varmasti vuosien päästä muistuu massasta mieleen.
Mitäs Mr and Mrs Lancaster siellä juttelee? Ite oon hallilla jo niin en kerkee kuuntelemaan
 

Kädetön Möyrijä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
192
Mitäs Mr and Mrs Lancaster siellä juttelee? Ite oon hallilla jo niin en kerkee kuuntelemaan
Tarinoi ajasta Suomessa, kosinnasta ja vähän hokistaki. Hyvän mielen haastis

e. Nostetaan vaikka se, että tutustunut mr. Möyrijään (siihen oikeeseen, ei muhun) paremmin ajan myötä, kun kuulemma Supolla ei englanti ihan lähtenyt ekalla yhteisellä kaudella. Nykyään lähtee paremmin. Ja totta kai Jake Parikka mainittu kans.
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 103
Nyt naapurin forkalla ”Louhi” kertoo kuulleensa, että Lancaster lähtee vuodenvaihteessa DEL:iin. Vähän erikoinen olisi, että hengailee tuossa somevideoilla ja itse kertoo olevansa loukissa vielä pari viikkoa.
Siinähän tarinoi. Ite oon kuullut sellaista juttua, että Valtteri Kemiläinen lähtee SHL:ään jouluaattona.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 433
Nyt naapurin forkalla ”Louhi” kertoo kuulleensa, että Lancaster lähtee vuodenvaihteessa DEL:iin. Vähän erikoinen olisi, että hengailee tuossa somevideoilla ja itse kertoo olevansa loukissa vielä pari viikkoa.
Eiköhän nämä meidän palstan jutut kierrä vaan.
 
Ylös