Les Lancaster

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 637
Lesin puoliso alkoi eilen seuraamaan Red Bull Muncheniä. Itse löisin vetoa, että sinne.
Eikös se TPS:n Johansson mennyt just Müncheniin?

Tää nyt ei tietenkään tarkoita, etteikö Lancaster voisi sinne mennä kun ovat "vähän" eri tyyppisiä ja tasoisia pelaajia.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 921
Lancaster on minun muistoissani hienoin joukkuekaveri ulkkareista ja miksei kotimaisistakin mitä muistan Ilveksessä ketään olleen.

Lancaster todellakin sulatti sydämeni ja monen muunkin.

Haikea olo ja tarina olis ollu kauniimpi erilaisella lopulla.

Mutta nyt mennään näin ja toivotaan et Lancaster nähdään keväällä kultajuhlissa meidän kaikkien mukana ja etenkin hyvien Ilves-joukkueen ystäviensä kanssa juhlimassa kannua.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Ihme, ettei vieläkään ole julkaistu mitään.
 

Les Is More

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
560
IMG_8682.jpeg
 

Mikæl

Rivipelaaja
Viestejä
12
No jopas on Les sulattanut sydämiä. En itse miestä tunne ja huolimatta hyvistä hetkistä (joita toki on paljon), niin ei hänestä tuossa iskussa olisi iloa joukkueelle. Eikä tuolla hinnalla voi maskottinakaan pitää.

Toivottavasti vaatimattomaan esitykseen on joku selkeä syy. Silloin Les voi sen hoitaa pois ja kääntää uuden sivun.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 449
Ensin, Les on helvetin hieno ja mukava persoona. Toiseksi tämä on kilpaurheilua, eikä Les ole näyttänyt iskuansa.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 921
No jopas on Les sulattanut sydämiä. En itse miestä tunne ja huolimatta hyvistä hetkistä (joita toki on paljon), niin ei hänestä tuossa iskussa olisi iloa joukkueelle. Eikä tuolla hinnalla voi maskottinakaan pitää.

Toivottavasti vaatimattomaan esitykseen on joku selkeä syy. Silloin Les voi sen hoitaa pois ja kääntää uuden sivun.
Se kuva minkä Les jätti itsestään hienona ihmisenä ja positiivisena, suurena joukkuepelaajana oli täysin ainutlaatuista ulkomaalaispelaajalta.

Top 2 Lessin sydämensulatukset:

Tämä tuuletus Pelsuja vastaan poffeissa

Aivan ykkösenä kuitenkin tuuletukset ja eleet viime kaudella kun Tuulola viimein teki maalin.

Mutta pelillisesti kuitenkin nyt on parempi tilanne näin
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 376
Jälleen kerran IG-seuranta (Lesin vaimo) osoittautui parhaaksi huhujen lähteeksi.

Mielenkiinnolla odotan, mitä Lesin itsensä kohdalla SHL:n virallisen tilin seuranta ennakoi vai onko muuten vain kiinnostunut Ruotsin jääkiekosta.
 
Ylös