• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Leo Lööf palaa Ilvekseen kaudella 2026-2027?

Kyllä, mutta taisi olla kummallakin historiassa pisteiden tekoa muuallakin kuin U18-junnuissa ja 2-divarissa.
Kyllä Lööf Liigassa tekee 25 pinnaa. Se liike on niin hemmetin hyvää ja tuskin on fysiikka ainakaan huonommaksi mennyt kolmessa vuodessa. Leksahan teki silloin jo junnuna lähemmäs 20 pinnaa täällä.

Lööfillehän huudeltiin viime kaudella fanien toimesta jopa NHL-paikkaa. Tämä kausi on ollut vaisumpi. Ja toki ainoa syy sille, että ylipäänsä Liigaan voisi olla saatavilla.

Tulee olemaan aivan hemmetin kova, veikkaan mä.

Kukahan se ylivoiman pyörittäjä sitten on? Kai siihenkin on joku jo kateltu, mutta ei ole vielä huhu vuotanut ulos.

Helvetin hyvä, niin metritavaraa tuo puolustus jatkojen / huhujen puolesta oli että tämä kelpaa.

Viime visiitillä ihastuin täysin ja herran nimellä löytyy pelipaitakin ja on ollut päällä monet kerrat tällä kaudella.

Toiveissa olisi se ihan ehdoton kiekollinen pakki, mutta tämä on kyllä omaan nenään loistava hankinta kunhan pakiston yleisroolitus on mietitty kunnolla.

Mutta tässä on yksi omia lempipelaajia ”uudelta ajalta”

Lööf kelpaa helvetin hyvin. Menee aika yks yhteen Kucerikin tilalle. Voi olla siis kovempikin, mutta profiilissa samaa. Molemmilla on kiekollisia apuja, osaavat puolustaa ja löytyy myös fyysisiä ominaisuuksia.

Utusen jatkosopparin vähän toivoisin olevan ankka.
Onko siis Kucerick lähdössä??‍. Multa on mennyt ihan ohi. Voi perse

Toiveissa olisi se ihan ehdoton kiekollinen pakki
Aivan pakko sieltä se ”the kiekollinen puolustaja” on vielä tulla.

Lööfillä oli muistaakseni jo vuosia sitten kiekollinen peli hyvännäköistä. Jos vaihtoehto on Pelli niin kokeilisin ehdottomasti 2yv minuuteille. Ei se Simmekään Ahl pisteillä juhlinut.
Onko siis Kucerick lähdössä??‍. Multa on mennyt ihan ohi. Voi perse
Itse ainakin elänyt tässä käsityksessä.

Kyllä Lööf Liigassa tekee 25 pinnaa. Se liike on niin hemmetin hyvää ja tuskin on fysiikka ainakaan huonommaksi mennyt kolmessa vuodessa. Leksahan teki silloin jo junnuna lähemmäs 20 pinnaa täällä.

Lööfillehän huudeltiin viime kaudella fanien toimesta jopa NHL-paikkaa. Tämä kausi on ollut vaisumpi. Ja toki ainoa syy sille, että ylipäänsä Liigaan voisi olla saatavilla.

Tulee olemaan aivan hemmetin kova, veikkaan mä.

Kukahan se ylivoiman pyörittäjä sitten on? Kai siihenkin on joku jo kateltu, mutta ei ole vielä huhu vuotanut ulos.
On kova ehdottomasti omassa roolissaan, mutta epäilen tuota ylivoiman tehokkuutta yhtäkkiä, kun ei ole käytännössä koskaan aiemminkaan urallaan siihen kyennyt. Mutta mieluusti olen väärässä tässä.

On kova ehdottomasti omassa roolissaan, mutta epäilen tuota ylivoiman tehokkuutta yhtäkkiä, kun ei ole käytännössä koskaan aiemminkaan urallaan siihen kyennyt. Mutta mieluusti olen väärässä tässä.
Ei se ylivoima voi tietenkään olla Lööfin varassa, mutta nimenomaan kokeilun arvoinen. Jos vaihtoehtona on Pelli kuten ylempänä kirjoitin.

2yv pelaa muutenkin joku 45 sekunttia ja ei välttämättä yhtään jos 1yv tekee maalin. Siihen tarvitaan joku todellinen kiekollinen virtuoosi Simmen tilalle.

Lööf kakkosparissa ja max kakkosylivoimassa on hyvä hankinta. Kiekollista liideria tuo pakisto edelleen huutaa. En olisi yhtään pahastunut mikäli vaikka Utunen/Nyberg kaksikosta toinen (tai molemmat) etsisivät pelipaikkaa jostain ihan muualta kun Ilveksestä.

Vähän left painoitteinen pakisto olisi, mutta samapa se, jos Wolanin ja Lööf Ilvekseen molemmat tulisi.

En kyllä usko että ensimmäinen Suomeen on tulossa.

Viimeksi muokattu:
Eipä Johanssonikaan paljoa enempää ahl pisteitä tehnyt.
Mutta hänellä oli ennen sitä historiassaan pisteidentekoa Liigasta, Allsvenskanista ja U20-tasolta. Mahtoikohan pelata AHL:ssä ylivoimaa kuinka?

Viimeksi muokattu:
Takaisin