Tosa Veskala
Vakiokokoonpanossa
Ollaanko me joku uusi sport, kun jatkuvasti on näitä ruotsin poikia tulossa?
Tammerfors LodjurFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ollaanko me joku uusi sport, kun jatkuvasti on näitä ruotsin poikia tulossa?
Tammerfors LodjurTaas tylsillä faktoilla torpattiin mukavasti liitoon lähdössä ollut kipinäketju.Mielestäni nämä ovat suhteellisen hyvän pelaajan tilastot SHL:ssä tuossa roolissa
Ei niitä nyt niin montaa ole. Lööke, Borg, Klingberg, Johansson ja Nyberg. Ai niin ja Björkqvist. Helposti mahtuu pari lisääkin.Ollaanko me joku uusi sport, kun jatkuvasti on näitä ruotsin poikia tulossa? Stora Lasse kyllä maistuisi.
Ööö? Björkqvist?Ei niitä nyt niin montaa ole. Lööke, Borg, Klingberg, Johansson ja Nyberg. Ai niin ja Björkqvist. Helposti mahtuu pari lisääkin.
Wannabe hurri.Ööö? Björkqvist?
No sittenhän tohon listaan menee Armalis kanssaWannabe hurri.
Totta.No sittenhän tohon listaan menee Armalis kanssa![]()
Jynkky pyörimään, kyllä se yleensä auttaa.Tulispa jo täks kevääksi etuajassa![]()
Joo Svensson on aikalailla tier 1 mitä tulee SHL huhuihin.Ruotsalainen tuttu sano heti kun näytin ton uutisen/huhun että tuon Johan Svenssonin huhut pitää pääsääntösesti aina paikkaansa. Eli paitaa tilaukseen vaan poijjaat!
Ruotsalainen tuttu sano heti kun näytin ton uutisen/huhun että tuon Johan Svenssonin huhut pitää pääsääntösesti aina paikkaansa. Eli paitaa tilaukseen vaan poijjaat!
Joo vitut suomalaisista muutenkin, ilves alkaa vähintäänkin tästä hetkestä olemaan Tammerfors LodjurMä oon vain tylsä suomalainen, mutta voin silti vahvistaa, että näin on joo: varsin uskottava lähde. Tosin huomioidaan nyt, että tuo huhu ei vielä julistanut sopimuksen olevan valmis...
Ja expressen mainitsee että yksityiskohtia vailla valmis.Mä oon vain tylsä suomalainen, mutta voin silti vahvistaa, että näin on joo: varsin uskottava lähde. Tosin huomioidaan nyt, että tuo huhu ei vielä julistanut sopimuksen olevan valmis...
Ja expressen mainitsee että yksityiskohtia vailla valmis.
Jep.Kyllä. Ja osasi myös kertoa, että ollaan jahdattu jo pitkään, mikä pitää paikkansa.
(Expressen siis on juuri Svensson).
"Googlettaa kuivausrumpuja..."Ja expressen mainitsee että yksityiskohtia vailla valmis.