Lars Bryggman Ilvekseen kaudella 2026-2027?

Mä haluan vastauksia siihen, miksi Ilves häviää rahassa näitä. Mulle ei riitä pelkkä "vitun Tillu" silloin, kun kyse on vain rahasta. Onkohan mitään toivoa, että tätä jossain avattaisiin joskus. Palstaa lukevat toimittajat voisivat tehdä tutkivaa journalismia: jutulle kun on tilausta riittävästi jo tällä foorumilla :D

Onhan tämä nyt ihan naurettavaa, jos joku saatanan tepsi vain poimii meiltä ne mitä haluaa...

Tältä se omaan silmäänkin alkaa näyttämään, toki täällähän kaadetaan kaikki Tillun niskaan. Ei sillä, etteikö hänenkin työnjälkensä voisi olla jotain ihan muuta kuin täydellistä.

Olen aiemmin ollut Jalon ja kumppanien "euro pitää ansaita ennen kuin sen voi käyttää" linjan kannalla, mutta tosissaanko meinataan lähteä ensi kauteen normaalilla(ish) budjetilla? Kauteen jossa lopullisesti joukkuemäärästä riippuen n. 20% joukkueista tipahtaa alemmalle sarjatasolle. Kauteen jossa palkat nousevat sekä tähtipelaajilla että niillä alaketjujen kavereilla.

En oikeen taas tiedä mitä ajatella tästä touhusta..
Saattaapa silti tuo näkyä yleisömäärissä, jos/kun ei tosiaan menestystä tule. Buumiajat alkaa olla ohi ja ei olla valmiita panostamaan enää edes rosteriin, vaan luotetaan siihen sisäiseen kasvuun

Munattu on sitten ilmeisesti kumminkin. Voi vittu, että vituttaa, tää touhu!
Paan samalla itseni tauolle foorumilta. Syynä huuhaa tiedon jakaminen.
Ei sen takia tarvitse :D ei me rangaista siitä, ettei huhu osu, vaan siitä jos sille ei ole mitään lähteitä tai muuta perää, vaan mutuilua :D

Nyt kun tämäkin ilmeisesti meni ohi ja kukaan ei sen myötä pääse mussuttamaan, että mun mielipiteeni johtuu vain siitä, että Iksa meni muualle ja Lasse meille, niin voin suoraan sanoa, että pidin jälkimmäistä jopa hieman parempana hankintana, (jos puhutaan vain pelillisestä odotusarvosta, mistä ei tietysti Iksan kohdalla pelkästään olisi puhuttu).

Eihän tuolla nyt mitään merkitystä ole. Ei ne kaikki toteudu.

Mä haluan vastauksia siihen, miksi Ilves häviää rahassa näitä. Mulle ei riitä pelkkä "vitun Tillu" silloin, kun kyse on vain rahasta. Onkohan mitään toivoa, että tätä jossain avattaisiin joskus. Palstaa lukevat toimittajat voisivat tehdä tutkivaa journalismia: jutulle kun on tilausta riittävästi jo tällä foorumilla :D

Onhan tämä nyt ihan naurettavaa, jos joku saatanan tepsi vain poimii meiltä ne mitä haluaa...
Onko tämä jo faktaa, että se on se raha mikä näissä ratkaisee?

No ei ole kyllä mitään syytä mihinkään taukoihin, etkä muuten varmasti laita, kun kipinäketjukin pystyssä! :D

Jos sun yleensä oikeassa olevat lähteesi on kertoneet, että tämän pitäisi olla varma, niin minkäs tässä mahtaa. Ilveksen varmat eivät näemmä koskaan ole ihan oikeasti varmoja, kun joku muu voikin saada idean, että hei ostetaas pois toi...

Onko tämä jo faktaa, että se on se raha mikä näissä ratkaisee?
Jaa niin, että tuo TPS, josta kapteenikin laitetaan kesken kauden pois yms sekoilut on jotenkin sellainen vetovoimainen paikka vs me?

Takaisin