Laitahyökkääjä Ilvekseen 2021-20XX?

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922
Joo, nyt oli jollakulla herkillä.

Taisi siis huhu olla, että se laituri tulee TOP6 joukkueesta, mutta ei ole välieräjoukkueesta tuleva, muttei ole suomalainenkaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 931
Alkaa menemään maku arvuutteluun. Itse jään odottelemaan nyt niitä sopimuksia ja kommentoin niitä.
Jos ovat huhutunlaisia, niin kommentit on lyhyitä " loistava hankinta ".
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 418
Millä helvetillä oma viestini oli trollausta? Totesin vain faktan, että Hedberg oli Ässissä koohottaja vailla pelisilmää. Miten tämä on trollausta? Rauha nyt modet.
Mulla tuli kans sama teksti, mutta luulisin, että halusivat poistaa kaikki viestit, jotka liittyivät tuohon Hedberg huhuun, ettei tulisi väärinkäsityksiä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922
Itse kyllä tulkitsin niin, että puhuttiin TOP6-laiturista, ei niinkään joukkueesta. Muistaakseni kysymys oli top vai bottom 6.
Voi olla, että itse tulkitsin väärin. No, jos ei ole suomalainen ja onkin että tulee TOP6 paikalle laituriksi niin sittenhän tuo voi olla ihan mitä vaan :D
 

wasama

Luottopelaaja
Viestejä
1 041
Kärpissä olis pari mielenkiintoista
ulkolaista Kristof ja Koblizek.
Onkohan heillä jo jatkosoppari
?
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Niin, vaihtoehtoja on lukematon määrä, kun missään ei kai ole sanottu, että Liigan sisältä tulisi, saati, että olisi TOP6-joukkueesta Liigassa.

Olen mielestäni kaikki viestit lukenut ja tietoa on ollut tasan sen verran, että ulkomaalainen ja olisi kahden ylimmän ketjun tasoa, (eli TOP6-laituri).
 
Ylös