LA 8.4.2023 | Ilves - Pelicans | 4. Semifinaali

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
840
Tänään nähdään toivottavasti samanlainen alkurynnistys kuin torstainakin sillä erotuksella että tänään laitetaan niistä paikoista kiekko maaliin. Ei tolppiin,ohi,yli tai molarin syliin,nyt on laukausten taso oltava parempi ja sitä maskia maalille,mustelmia on nyt otettava ja se kulmissa pyöriminen lopetettava,helppo sanoa täältä käsin mutta nyt on mentävä kiekon kanssa sinne maalille,nyt on kauden tärkein hetki tähän mennessä käsillä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Tänään Ilves kääntää tämän sarjan ja ottaa ensimmäisen kolmesta peräkkäisestä voitosta.
Ei huoleta kyllä sekuntin sekuntia tämä peli.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Tää Langhamerin yhtäkkinen tippuminen on kyllä huonoin yksittäinen asia mitä olisi voinut käydä. Ja tottakai se kävi.
Vaikka Malekiin ei kaaduta, niin kyllähän ykkösveskarin putoaminen on se pahin painajainen tässä kohtaa. Ja tottakai se toteutui, koska Ilves. Mikä tahansa jengi on kusessa jos ykkönen putoaa välierissä. No ehkä Tappara olisi voinut Hovisella viedä nämä kotipelinsä, sen verta on iso tasoero kentällä.

Välillä on raskasta tämän jengin kannattaminen. Toivottavasti illalla ei ole.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 760
Voisi lopettaa jo tuon malekin haukkumisen, ei näyttänyt edellisessä pelissä auttavan vaikka siellä oli langhamer 83t%.
Tämä sarja ei ole veskarista kiinni,
Tapu- sarja onkin eri juttu.
Fokus tämän päiväiseen.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 624
Malekin pelaaminen tänään on oikeastaan hyvä juttu: mies saa haettua tarpeellista itseluottamusta. Malekia tarvitaan kuitenkin jatkossa, ihan riippumatta Langhamerin paluuajankohdasta. Pelejä on vielä monta jäljellä ennen kannujuhlia.
 

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Viestejä
1 029
Mikko Aaltonen Ilves-livessä: "Torstain peli ei missään nimessä kaatunut Malekiin, ei kahta sanaa." Siinä teille maalivahdin syyttelijöille...

Ennustan, että tänään löytyy ykkösketjun tehot. Ärsyyntynyt Ilves jyrää yli 4-0.
Tottakai omia kompataan julkisuudessa oli tilanne miten tahansa. 5-0 pelissäkin voittava valmentaja sanoo että antoivat hyvät vastuksen vaikka se ei olisi totta.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Malekin pelaaminen ei ole kyllä millään lailla hyvä asia, mutta toivotaan että sen kanssa pystytään voittamaan.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
902
Tänään Ilves kääntää tämän sarjan ja ottaa ensimmäisen kolmesta peräkkäisestä voitosta.
Ei huoleta kyllä sekuntin sekuntia tämä peli.
Ihailtavaa kylmänviileää suhtautumista! Itse kiemurtelen kotona jännityksessä ja pakko lähtee kohta ottamaan muutama ohra, että rauhottuu.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 071
Uskotaan porukalla omiin, ne hoitaa kyllä. Ja Malek on riittävän hyvä molari torjumaan välierävoittoja.

Kohta mennään ja huudetaan niin maan pirusti!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 096
Tänään Ilves kääntää tämän sarjan ja ottaa ensimmäisen kolmesta peräkkäisestä voitosta.
Ei huoleta kyllä sekuntin sekuntia tämä peli.
Tämä menee ihan käsikirjoituksen mukaan.. heilutellaan vähän tikkaria naaman edessä ja sitten sanotaan tylysti, että tämä on muuten minun. Annetaan netin vähän hehkuttaa ja lahelaisten luulla.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Ihailtavaa kylmänviileää suhtautumista! Itse kiemurtelen kotona jännityksessä ja pakko lähtee kohta ottamaan muutama ohra, että rauhottuu.
Itse katselen ja naureskelen jälkikasvulleni kun ne etsii kuumeisesti piilotettuja suklaamunia.

Toivottavasti tämä nyt ei ole tämän päivän hurjin taistelu jonka todistan.
 

Marcelinho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
108
Myydään lippu tämän päivän Ilves-Pelicans peliin. B4 vasen, rivi 10 paikka 2.
Hinta 50e, lippu pdf-muodossa.

Itse kipeä enkä pääse paikalle.
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 449
Olen sitä mieltä, että Katsomo saisi haukkua Bloodia, siksi mitä vain keksivät.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 845
No kyllä Malek on kakkosvahdeista alle keskivertoa, mutta samaa mieltä tuosta. Jos peli yhtään muistuttaa torstaita niin tuskin tulee toista tilastovirhettä
Perustuen mihin? Päästettyjen maalien keskiarvo kakkosvahdeista paras, torjuntaprosentissa 2., voittoprosentissa 2. Paras tilasto arvioimiseen olisi tuo GSAx eli Goals Saved Above Expected. Sitä valitettavasti ei koko kauden otannalla löydy, mutta tammikuun puolivälissä oli siinä viidenneksi paras kakkosvahdeista. Mikään tilasto ei siis tue, että olisi huono kakkosveskari. Perustelut olisi siis tälle mukava kuulla.

E. Korjataan sen verran, että PMK:ssa oli 2. ja torjuntaprosentti oli 5. Liigan sivuilla oli tilastointi taas sekaisin. Ei nuo joka tapauksessa alle keskitason lukuja ole.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös