LA 6.3.21 | JYP - Ilves

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mikä palstatotuus tästä paikallispelin jälkeisestä
Mun näkemykseni mukaan Turkulainen kompuroi ensin maalikehikkoon ja sitten maassa maatessaan veti aivan päivän selvästi ja tarkoituksella Järventieltä jalat alta. Mutta jos kaatuikin Järventien mailaan, niin juuri eilen Lepausta huidottiin käsille kun oli siirtämässä tyhjään maaliin ja itse lähti ainoana kostosta jäähylle, eli tasan menisi silloin.

Sitä mäkin jyppiläisille sanoin, mutta ei...
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 162
Saarela pelasi kaikkiaan tänäänkin hyvin. Hän on luisteluvoimainen ja ikäisekseen yllättävän vahva.
 
Viimeksi muokattu:

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 814
Peli meni melkein odotusten mukaisesti, mutta sitten tuli jonkinlainen taivaallinen väliintulo tuomareiden muodossa ja he päättivät antaa JYPille jäähyn tilanteesta, josta oikeastaan olisi pitänyt antaa Järventielle jäähy, jos nyt kenellekään.

Kerrankin neliön keskellä äijällä kiekon saadessa oli malttia ja aikaa ottaa haltuun, eikä vain räiskäissyt sitä logoon ja Lepaus vetäs kauden parhaan ranarinsa ja ratkaisi 3 pinnaa kotiin.

Turhan jännäksi meni ja siellä Ojanen vetikin oikein tunteella naamapalmua, kun peli oli tasan loppupuolella.

Onhan se toki aina tyylikästä pitää heikompien puolta ja tarvittaessa jopa dissata omia, mutta olihan kyseisessä tilanteessa JYP-jäähy niin selvä, että jopa meikäläinen tämän hetkisessä 2,4 promillen tuubassa olisin osannut sen viheltää.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Onko SM-liigan ylisalliva linja tehnyt tehtävänsä, vai oletko aina ollut sitä mieltä, että selvä mailakamppi ei ole syy viheltää?
Mun näkemykseni mukaan Turkulainen kompuroi ensin maalikehikkoon ja sitten maassa maatessaan veti aivan päivän selvästi ja tarkoituksella Järventieltä jalat alta. Mutta jos kaatuikin Järventien mailaan, niin juuri eilen Lepausta huidottiin käsille kun oli siirtämässä tyhjään maaliin ja itse lähti ainoana kostosta jäähylle, eli tasan menisi silloin.
Onhan se toki aina tyylikästä pitää heikompien puolta ja tarvittaessa jopa dissata omia, mutta olihan kyseisessä tilanteessa JYP-jäähy niin selvä, että jopa meikäläinen tämän hetkisessä 2,4 promillen tuubassa olisin osannut sen viheltää.
Mun mielestä koko tilanne alkoi siitä, kun Turkulainen lähti irtokiekkoon ja Järventie veti poikkarilla selkään ja sen takia Turkulainen menetti tasapainonsa ja meni pää edellä laitaan.

Sen jälkeen sitten Järventie kompastui sen mailaan ja tuli se jäähy siitä. Koko kampitus jäähyä ja maalia ei olisi edes tullut, jos se poikkari olisi vihelletty. Sitä lähinnä tarkoitin.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Mun mielestä koko tilanne alkoi siitä, kun Turkulainen lähti irtokiekkoon ja Järventie veti poikkarilla selkään ja sen takia Turkulainen menetti tasapainonsa ja meni pää edellä laitaan.

Sen jälkeen sitten Järventie kompastui sen mailaan ja tuli se jäähy siitä. Koko kampitus jäähyä ja maalia ei olisi edes tullut, jos se poikkari olisi vihelletty. Sitä lähinnä tarkoitin.

Juuri näinhän tuo tilanne meni.

Täysin samaa mieltä, että Järventielle olisi tuosta kuulunut jäähy.

No hyvä näin, lopputuloksen kannalta.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Turkulaiselle kiviä taskuun seuraavaan peliin, niin ei horju vaikka joku junnu tulisi samaan aikaan kiekkoa tavoittelemaan.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 321
Turkulaiselle kiviä taskuun seuraavaan peliin, niin ei horju vaikka joku junnu tulisi samaan aikaan kiekkoa tavoittelemaan.
Roby on yllättävän kova kamppailuissa ollakseen hontelo kukkakeppi. Enkä nyt tarkoita kovuudella poikkareita ja muita koiruuksia.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 116
Roby on yllättävän kova kamppailuissa ollakseen hontelo kukkakeppi. Enkä nyt tarkoita kovuudella poikkareita ja muita koiruuksia.
Eikös isä Maraki aikanaan sanonu Marko Mäkisen pullisteluille että korkeelta putoo. ?
 
Ylös