LA 27.1.2024 | Ilves - Sport

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Omasta mielestä ammattimaisuuden voi hoitaa myös hyvin sekä lätkässä, että muualla työpaikoilla.

Ammattimaisuus ja hyvin asioiden hoitaminen ei ole toisiaan poissulkeva asia. Mutta joo se tästä, itseä harmittaa..
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
Vitun vittu, jossei Lesille anneta edes jäähyväispeliä fanejen kanssa niin tää ei oo mun Ipa.

Saakohan edes halata pelaajia vielä kerran? Joo sori, oli pakko. Kieltämättä harmittaa jos Les näin häipyy, vaikka ei tämä kausi olekkaan ihan nappiin mennyt. Suosikkipelaajiani silti ehdottomasti.

Itse pelistä sanottava taas se, että nämä perhepelit on niitä jotka pitäisi ehdottomasti voittaa. Toivottavasti tänään jää pienemmällekkin väelle hyvät muistot.
 

Valker

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
461
Itse pelistä sanottava taas se, että nämä perhepelit on niitä jotka pitäisi ehdottomasti voittaa. Toivottavasti tänään jää pienemmällekkin väelle hyvät muistot.
Mä oon vähän eri mieltä. On tärkeetä oppia jo pienenä millaista on olla Ilveksen kannattaja.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Näistä vastauksista huokuu, että ei ymmärretty pointtia... pointtihan ei ollut siis tuo joku "fanipeli" vaan ihan yleinen harmitus.

Les on hieno pelaaja ja hieno mies. Voi sitä kiittää muuten. Eteenpäin!
 

BoneHog

Rivipelaaja
Viestejä
47
No joo voi sen niinkin nähdä. Eihän nämä parin viime vuoden aikana ilmestyneet "fanit" tiedä Ilveksen kannattamisesta mitään :)
ei ruveta pitään mitään gatekeepingiä.. vaikka itse on kannattanut läpi sysimustien vuosien niin kaikki fanit tervetulleita täyttään lehtereitä ja hurraamaan ilveksen puolesta!
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 500
Eipä sieltä Sportilta pudonnut uusina kuin Hult ja munakuppi-Nalli. Ilves-kasvatti Löökeä lukuun ottamatta hyökkäyksen Ruotsi-mafia mukana menossa.

Voittoa olisi tänäänkin otettava. Saadaan sitä kotikirousta kunnolla karistettua ja kotipeleissäkin voittoputkea rakennettua. Lisäksi samaa mieltä kuin Makkonen, että nämä perhepelit vain pitää voittaa. Yhden Lasten pelin Dufva pilasi jo, että ei pilaa toista.
 
Viimeksi muokattu:

Veisun Höylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
On se Tillu ennenkin osannut sillat polttaa.

Menee ihan off topic mutta joo polttaa ja polttaa. Enemmän sanoisin mitä miehen tavoista kuullut, että tarjoukset on tasoa vitsi. Jos seura x tarjoaa vaikka 100 niin Tillu voi tarjota 40! Muuten äijähän painanut ihan ok työtä mutta nämä asiat kyllä tiedetään tuolla pelaajien kesken. Mitä Lessiin tulee niin voinhan tässä olla että pelaaja on itse sanonut että ei halua enää pelata Ilveksessä (joo lehtiin voi kertoa ihan mitä huvittaa)
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
ei ruveta pitään mitään gatekeepingiä.. vaikka itse on kannattanut läpi sysimustien vuosien niin kaikki fanit tervetulleita täyttään lehtereitä ja hurraamaan ilveksen puolesta!

Ilman muuta. Ei siis syytä lukea viestiäni kovinkaan vakavalla mielellä, enkä usko myöskään Valkerin olleen kovin tosissaan...
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 861
Svoboda tänään Sportin maalilla, pelaa niin törkeän etupeltoisesti jään kautta että ylös pitää saada vetoja. Etenkin kilpipuolelle ropisee.

Muut joukkueet ovat tämän jo noteeranneet, ja Svobodasta on tullut tavallinen kuolevainen huippualun jälkeen.
 

Masinaattori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
243
Eipä sieltä Sportilta pudonnut uusina kuin Hult ja munakuppi-Nalli. Ilves-kasvatti Löökeä lukuun ottamatta hyökkäyksen Ruotsi-mafia mukana menossa.

Voittoa olisi tänäänkin otettava. Saadaan sitä kotikirousta kunnolla karistettua ja saadaan kotipeleissäkin voittoputkea rakennettua. Lisäksi samaa mieltä kuin Makkonen, että nämä perhepelit vain pitää voittaa. Yhden Lasten pelin Dufva pilasi jo, että ei pilaa toista.
Oltiin siinä lasten pelis lasten kans ja tänää taas tulos lasten kans.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 582
Suominen ja Boman päätuomareina. En muista noista mitään sen kummempaa.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
453
6 pakilla mennään, ei Lancasteria. Eiköhän se ollut siinä Lessin osalta.
Näin se erittäin suurella todennäköisyydella on. Itellä "jakomielitautiset" fiilikset Lancasterin osalta. Hyökkäyssuuntaan ja yv:sssa ehdottomat vahvuudet, mutta omissa liian arvaamaton. Ja kuten se ikivanha slogan kuuluu: Hyökkäyksellä voitetaan yksittäisiä pelejä ja puolustamalla mestaruuksia (vai miten se nyt meni).
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
Suominen ja Boman päätuomareina. En muista noista mitään sen kummempaa.

Tämä entinen Tapparan liigapelaaja Boman toimii oppi-isänsä ja peppukaverinsa Levosen pelikirjalla, eli kahva on sallittua läpi pelin ja vain ruumiit sekä 1-2 kiintiöjäähyä per joukkue vihelletään. Ja miksipä ei, koska tämä linja on suosittua puukätisten liigapelaajien keskuudessa ja linjansa ansiosta on korkealla vuodesta toiseen kultainen pilli -äänestyksissä, kuten Levonenkin oli.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 582
Tämä entinen Tapparan liigapelaaja Boman toimii oppi-isänsä ja peppukaverinsa Levosen pelikirjalla, eli kahva on sallittua läpi pelin ja vain ruumiit sekä 1-2 kiintiöjäähyä per joukkue vihelletään. Ja miksipä ei, koska tämä linja on suosittua puukätisten liigapelaajien keskuudessa ja linjansa ansiosta on korkealla vuodesta toiseen kultainen pilli -äänestyksissä, kuten Levonenkin oli.
Toivottavasti nyt edes huitomiset näkee, sekin olisi jo parannusta eiliseen
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 947
Muutama iso poissaolo on Sportilla, Lööke, Leppänen ja Suhonen. Eipä nyt sen isommin kuitenkaan.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Menee ihan off topic mutta joo polttaa ja polttaa. Enemmän sanoisin mitä miehen tavoista kuullut, että tarjoukset on tasoa vitsi. Jos seura x tarjoaa vaikka 100 niin Tillu voi tarjota 40! Muuten äijähän painanut ihan ok työtä mutta nämä asiat kyllä tiedetään tuolla pelaajien kesken. Mitä Lessiin tulee niin voinhan tässä olla että pelaaja on itse sanonut että ei halua enää pelata Ilveksessä (joo lehtiin voi kertoa ihan mitä huvittaa)
Tässä Lessin tapauksessa ei varmaan ole mitään tekemistä sillä kuinka paljon Tillu pelaajille tarjoaa rahaa. Päinvastoin koonnut vähän turhankin kovan pakiston suoraansanottuna. Ihan hyvä saavutus jos kerran kukkaronnyörit on tiukalla!
 
Ylös