LA 25.11.2023 | Jukurit - Ilves

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Nyt olen melkein samoilla linjoilla kenttien kanssa. Hyväksyn tälläisenään (vaikkakaan ei ole mitään järkeä peluuttaa Gunnarssonia kahta saati kolmea peliä putkeen kun ei ole edellisellä kaudella moiseen tottunut :) )


Parikka-Lancaster vihdoin koossa. Ei yhtään liian myöhään.
Tosin olisin koonnut pakiston:

Friman-Clendening
Masin-Lancaster
Jurmo-Pelli
Parikka.

Kakkoskenttä ei ole oikein löytänyt sitä the juttua vielä. Ajoittain väläyttelee ja sitten hukkuu kokonaan kuvasta. Tietyt pelaajat vaeltavat väliä 4kenttä - 2kenttä. Hyvä että kolmoselle annetaan aikaa ja jatkumoa.
Baun olisin vaihtanut Gregoireen.

Avausmaali olisi kiva. Heleniusta voisi isällisesti vähän kurmuuttaa, viedä ilo pois pelaamisesta ja sotkea keskittyminen epäoleelliseen.

Joko Janimir nähdään YVllä? Voisiko toisessa YVssä olla esim Kody,Mese,Jamppa,Könönen Lancaster?
Nymanhan on ollut ylivoimalla, tuossa Kodytekin ylivoimassa maalin edessä.

Tuosta ylivoimaviisikosta oikein huokuu täysi ymmärtämättömyys rooleista ylivoimalla. Mutta ei siinä mitään, varmaan peli pyörisi nätisti :D
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 220
Nymanhan on ollut ylivoimalla, tuossa Kodytekin ylivoimassa maalin edessä.

Tuosta ylivoimaviisikosta oikein huokuu täysi ymmärtämättömyys rooleista ylivoimalla. Mutta ei siinä mitään, varmaan peli pyörisi nätisti :D
Okei ajatuksissani tarkoitin nähdäänkö Nyman ykkösYVssä jos ei niin kakkoseen sitten kaikki maalintekijä munat samaan koriin Könösen kanssa. Miksi ei toimisi, valaise mua?
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Nyt olen melkein samoilla linjoilla kenttien kanssa. Hyväksyn tälläisenään (vaikkakaan ei ole mitään järkeä peluuttaa Gunnarssonia kahta saati kolmea peliä putkeen kun ei ole edellisellä kaudella moiseen tottunut :) )
En nyt mikään fysiikkakoutsi ole, mutta mun mielestä se pitää totuttaa heti kun mahdollista tähän tiuhempaan tahtiin, jos siis aiot mennä playoffit Gunnarilla, siellä sen pitää pelata kaikki pelit. Tällä kaudella harvakseltaan pelannut ja viime kaudella ei sitäkään.
 

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
640
Kiva nähdä jälleen tuttu pari Parikka-Lancaster yhdessä. Jos nyt sitten porrastus herroilla pelaa eli Parikka varmistaa ja Lancaster hyökkää. Saa toki välillä vaihtaa.
Samaten parissa Masin-Pelli, Masin pääsee taas pyörähtämään vastustajan päässä.

Ratinen takaisin Mäntykiven kenttään joten Ratinen saa sitoa laitaan pari vastustajaa, Mäntykivi kikkailla kiekolla ja Ikonen syötöstä sitten maaleja.

Ykkösestä en sano mitään. Siellä on kaikki tähdet kohdallaan ja marraskuun kuumin lapa. Olkootkin nuori kaveri, Jamppa pelaa sen verran hurmiossa, että saa tehdä seuraavan hatun tänään.

Kaiken kaikkiaan, oma sisäinen tilasto tänään, roolit vaihtuneet. Olen nimittäin seuraillut Rangersin pelaamista ja sellainen mutu, että joka aamuyö kun Rangers on vienyt pisteet, on Ilves tehnyt illalla samoin. Samoin jos häviävät, Ilves toistaa illalla. Ainakin tässä viime viikkoina.
Tänään vuorot ovat toisinpäin, joten se hauska tilastoseuranta katsoo miten homma näin päin pelaa. Olkoot tässä lauantai-illan puujalkatilasto ;)
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 755
(vaikkakaan ei ole mitään järkeä peluuttaa Gunnarssonia kahta saati kolmea peliä putkeen kun ei ole edellisellä kaudella moiseen tottunut :) )
Kukaanhan ei tosiasiassa ole näin sanonut :) Juuri annoit palautetta kuinka mulla menee vänkääminen normaalin keskustelun kanssa, niin annetaan nyt palautetta takaisin. Jäät usein kiinni vänkäämään väitteisiin jota todellisuudessa ei ole kukaan koskaan esittänyt.

Okei ajatuksissani tarkoitin nähdäänkö Nyman ykkösYVssä jos ei niin kakkoseen sitten kaikki maalintekijä munat samaan koriin Könösen kanssa. Miksi ei toimisi, valaise mua?
Ilveksellähän on kaksi tasaista ylivoimaketjua, jompikumpi aloittaa ja vähän vuorotellen. Tuo ehdottamasi viisikko todennäköisesti ei toimisi koska siinä ei ole ketään rakentamassa peliä. Könösen vaihtamalla Stranskyyn voisi toimia ja siinä koostumuksessahan tuo on ollutkin.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 220
Mitä helvettiä? Jurmo ja Pelli samaan pariin ja vuosia paras +/- Parikka seiskaksi? Et voi olla tosissasi. Eikö parin kauden kärkiduo Les ja Jakke ole tavoiteltava?
Jurmo saanut lepoa ja varmasti täynnä virtaa. Pelliltä varovaisesti vähän parempia otteita nähnyt. Parikalta ajoittain huonoja ratkaisuja näkynyt (on siis silti selvästi parempi kuin Jurmo,Pelli) ja saisi vähän kuormaa hetkellisesti jaettua muillekkin. Friman-Clendening ja Masin-Lancaster isoilla minuuteilla. Mutta kelpaa siis Parikka-Lancaster todella hyvin ja olen sitä muiden mukana kaipaillut useinkin. En siis ole ollenkaan tuosta parista pahoillani päin vastoin tulee jopa kevyesti odottavan hyvä fiilis nähdä rakastavaiset taas vierekkäin :)
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 894
Alvarez ja Gregoire poppareilla, hienoa, että valmennus on hereillä. Voimahyökkääjät saavat kerätä voimiaan muihin peleihin.

Nyt taitanee tulla tiukka ja vähämaalinen peli,
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 421
Kaukokari mesissä!Wuuuhuu!
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 100
Hyvä ja energinen erä Ilveksellä.

Jurmolla ja Lancasterilla vaikeuksia. Pelli väläyttelee, mutta useimmiten hukassa (mikä vaivaa?) Könönen erittäin pirteä.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Okei ajatuksissani tarkoitin nähdäänkö Nyman ykkösYVssä jos ei niin kakkoseen sitten kaikki maalintekijä munat samaan koriin Könösen kanssa. Miksi ei toimisi, valaise mua?
Siis milloin jokin joukkue on pelannut toimivaa ylivoimaa niin, että siinä ei ole yhtään pelinrakentajaa? Millä ne maalipaikat tuossa syntyvät?
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 099
Aikamoisen taistelun jälkeen lopulta ne kolme pistettä mukaan!

Ilves vaikutti aika väsyneeltä eikä todellakaan ollut tänään parhaimillaan. Tehokkuudelle kuitenkin peukku!

Gunnar ehdottomasti jälleen mies paikallaan ja otti tärkeitä koppeja.

Tiistaita kohti!
 
Ylös