jaage
Vakiokokoonpanossa
KiitosNo älä katso sitten ja painu muualle täältä itkemästä. Sinun päätös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KiitosNo älä katso sitten ja painu muualle täältä itkemästä. Sinun päätös.
Hienoa toki että käyt joskus Tammelassa. Pienistä puroista kasvaa joki. Ajattelet selkeästi erilailla jalkapallosta ja se suotakoon mutta oliko tämä nyt paras hetki muistuttaa ”kamalasta” jalkapallosta?No mä katon jalkapalloo tason vuoks ja siks seuraan euroopan sarjoja.Veikkausliigassa ei kyllä tippaakaan kiinnosta kattella ku Ilveksen pelit joko telvisiosta ja osa Tammelassa, niin mikä tän sun viestin pointti oli?
Jep, pahoittelut kaikille jotka pahoitti mielensä.Se oli varmasti ihan turha kommentointiHienoa toki että käyt joskus Tammelassa. Pienistä puroista kasvaa joki. Ajattelet selkeästi erilailla jalkapallosta ja se suotakoon mutta oliko tämä nyt paras hetki muistuttaa ”kamalasta” jalkapallosta?
Näin, eteenpäin vain sitten kaikkiJep, pahoittelut kaikille jotka pahoitti mielensä.Se oli varmasti ihan turha kommentointi
Samaa mieltä,harvinaisen hyvin puhallettu.Tärkeä voitto huonolla pelillä. Tuomareista ei ole valitettavaa, kaikki tuomiot meni oikein.
Asiantuntijat pitivät linjaa sallivana. Joku olisi myös laputtanut enemmän.Minusta tuomarilinja olisi voinut olla hiukan sallivampi, mutta pääpiirteittäin meni kyllä ihan mallikkaasti ja var:ia selvästi kyllä käytettiin. Mitä tulee korttitilin nollautumiseen, viime vuonna ne ainakin nollautuivat.
"Asiantuntijat"Asiantuntijat pitivät linjaa sallivana. Joku olisi myös laputtanut enemmän.
en tiiä missä istuit, itse olin aurinkokatsomossa keskiviivasta hiukan interiin päin, niin ei kuulunut mitään muuta kuin jatkuvaa rummun pärinää ja laulujaInter katsojista tuli mieleen, että oli varmaan hiljaisin vieraskatsomo mitä Tammelassa on näkynyt, näistä jossa on ollut lohkon paikoista yli 50% myyty.
Oli kyllä paska linja. Kyllä muutamaan otteeseen sai repiä paidasta mielin määrin ja estää. Hinaajat taas kaatuivat pienestäkin kosketuksesta ja saivat helpohkot vaparit.Asiantuntijat pitivät linjaa sallivana. Joku olisi myös laputtanut enemmän.
Esim se Mäenpään törkee repiminenOli kyllä paska linja. Kyllä muutamaan otteeseen sai repiä paidasta mielin määrin ja estää. Hinaajat taas kaatuivat pienestäkin kosketuksesta ja saivat helpohkot vaparit.
no mä ihmettelinkin, että heitä ny helevettiin se luuri siä kentälläPetäjäsuon kanssa höpötteli. Ilves+ matsin jälkeiset haastattelut hoidetaan puhelimella kentältä
Kuittinen muistaakseni teki viime kauden Tammelan vierailulla myös saman kaltaisen maaliin johtaneen virheen. Ei ole uusi Tammela häntä varten.Onhan näissä vahva deja vu-fiilis. Nousin tuulettamaan jo siinä kohtaa, kun Kuittinen veti nurmen pintaan.