LA 21.10.2023 | JYP - Ilves

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Ihmettelen tuota ketjurulettia. Aina kun löytyy toimiva pari tai triio, niin se rikotaan. Joka kerta.

Nyt Mäntykivi siirretty Virtasen viereltä pois.

Mun mielestä näin suuri jatkuva sekottaminen ei voi mitenkään palvella joukkueen etua.

Aiemmin oli puhetta täällä et Ismo Lehkonen on sanonut jotain tämän suuntaista et harjoituskaudella kannattaa sekoittaa kentällisiä mahdollisimman paljon et luokkien tullessa sekoittamaan pakkaa kaikki osaa pelata kaikkien kanssa, mut joku roti tossa sekoittamisessa pitäisi olla.

Ei vaan voi mun mielestä olla hyödyllistä enää tää ihan jatkuva muutos vaan päinvastoin haitallista joukkueelle.

Pidän Pennasta huippuvalmentajana, mutta tässä ketjurulettiasiassa en pysty mitenkään ymmärtämään, millä tavalla tämä ihan koko ajan jatkuva ketjuruletti hyödyttää joukkuetta millään aikavälillä ja millään tavalla.
 
Viimeksi muokattu:

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
Toivon todella, että Stranskyllä on joku vaiva/kipee. Joo vuotaa omiin, mutta on harvoja kuka oikeesti saa kiekonkaa hyökkäyspäässä aikaseks jotain mitä moni muu ei saa. Pitihän se Maccellikin välillä kiekkoo vähän liikaa.
Vai voisko olla jonku veikkailemalla kuntokuurilla ? Mene ja tiedä mutta Maccelli oli kyllä melkonen velho ja varsinki Leino oli hänelle erinomainen sentteri monipuolisuutensa ansioista. Muistaakseni tota liiallista kiakon hautomista oli enemmänki toisella kaudella.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 462
Ihmettelen tuota ketjurulettia. Aina kun löytyy toimiva pari tai triio, niin se rikotaan. Joka kerta.

Nyt Mäntykivi siirretty Virtasen viereltä pois.

Mun mielestä näin suuri jatkuva sekottaminen ei voi mitenkään palvella joukkueen etua.

Aiemmin oli puhetta täällä et Ismo Lehkonen on sanonut jotain tämän suuntaista et harjoituskaudella kannattaa sekoittaa kentällisiä mahdollisimman paljon et luokkien tullessa sekoittamaan pakkaa kaikki osaa pelata kaikkien kanssa, mut joku roti tossa sekoittamisessa pitäisi olla.

Ei vaan voi mun mielestä olla hyödyllistä enää tää ihan jatkuva muutos vaan päinvastoin haitallista joukkueelle.

Pidän Pennasta huippuvalmentajana, mutta tässä ketjurulettiasiassa en pysty mitenkään ymmärtämään, millä tavalla tämä ihan koko ajan jatkuva ketjuruletti hyödyttää joukkuetta millään aikavälillä ja millään tavalla.
Ketjuruletti palvelee kevättä. Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu. Lisäksi toimivimpia komboja ei ole suoranaisesti löytynyt.

Edit: Mäntykivi paikkaa nyt Stranskyä joka opettelee katsomossa pelaamista joukkueelle.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Itse seuraan että kuinka paljon meidä ykkös korin äijät on perässä/ edellä jypin. Eli kuka on kuka Turkulainen vs Suomi, Les vs Niku.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Ketjuruletti palvelee kevättä. Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu. Lisäksi toimivimpia komboja ei ole suoranaisesti löytynyt.

Edit: Mäntykivi paikkaa nyt Stranskyä joka opettelee katsomossa pelaamista joukkueelle.
Minä en usko, että ketjuruletti tässä mittakaavassa palvelee yhtään mitään.

Toimivia komboja on joitain löytynyt mutta ne rikotaan välittömästi.

Tämmösellä ihan jatkuvalla nopealla sekoittamisella on mun mielestä äärimmäisen vaikeaa edes löytää edes toimivia komboja.

Antais ny vähän edes aikaa näille sekoituksille, että ehtisi löytyä sitä kemiaa. Eihän noi pelaajat kerkiä edes päästä jyvälle ketjukemiasta ku taas on uus ukko vierellä.

Jos täytyy rulettia pyörittää, niin maltillisemmalla pyörityksellä siinä voiskin olla järkeä. Nyt ruletti lähtee niin nopeasti pyöriin uudestaan, ettei ehdi edes nähdä mihin numeroon se edellinen pyöritys pysähtyi.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 966
Jotenkin paistaa läpi, että Ilves on hieman tuuliajolla nyt. Toivottavasti jo tänään saadaan jalkoja ja päitä liikkeelle...
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 462
Minä en usko, että ketjuruletti tässä mittakaavassa palvelee yhtään mitään.

Toimivia komboja on joitain löytynyt mutta ne rikotaan välittömästi.

Tämmösellä ihan jatkuvalla nopealla sekoittamisella on mun mielestä äärimmäisen vaikeaa edes löytää edes toimivia komboja.

Antais ny vähän edes aikaa näille sekoituksille, että ehtisi löytyä sitä kemiaa. Eihän noi pelaajat kerkiä edes päästä jyvälle ketjukemiasta ku taas on uus ukko vierellä.

Jos täytyy rulettia pyörittää, niin maltillisemmalla pyörityksellä siinä voiskin olla järkeä. Nyt ruletti lähtee niin nopeasti pyöriin uudestaan, ettei ehdi edes nähdä mihin numeroon se edellinen pyöritys pysähtyi.
Niin se ei maksimaalisesti palvele tätä kyseistä JYP-Ilves-kamppailua mutta enemmän tai vähemmän yhä valmistellaan kevättä. Toki nyt kun ei olla voittoputkessa niin siinäkään mielessä ei voi sanoa että aiemmat koostumukset olisivat toimineet. Sieltä selvästi puuttuu palasia joita haetaan kokeilemalla.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Niin se ei maksimaalisesti palvele tätä kyseistä JYP-Ilves-kamppailua mutta enemmän tai vähemmän yhä valmistellaan kevättä. Toki nyt kun ei olla voittoputkessa niin siinäkään mielessä ei voi sanoa että aiemmat koostumukset olisivat toimineet. Sieltä selvästi puuttuu palasia joita haetaan kokeilemalla.
Oma pointtini on siis se, että ymmärrän että niitä sekoitellaan kevättä ajatellen, mutta sekoitustahti menee överiksi palvellakseen kevättä millään lailla.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 153
Helvetin hieno matsi ja kolme pinnaa. Parasta Ilvestä aikoihin! Hieno taistelu lopussa ja Gunnar oli Marek-tasolla.

ILVES!
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 096
Hyvä esitys. Ei mikään jengi hae tosta vaan lauantaisin vierasryöstöjä.

Gunnarsson oli erinomainen, mitään kauhean heikkoja lenkkejä ei tänään ollut. Yhtenäisesti pelattiin niin omissa kuin hyökkäyspäässä.

Peukut Eemelin onnistumiselle. Ja hei, alle kaksi päästettyä maalia ekas kertaa sitten Bolzaanon ja taidettiin voittaa jopa tilastoja liittyen hyökkäyspelaamiseen. XG ja maalia kohti menneet vedot ainakin.

Kohti huomista!
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 128
Hyvältähän tuo peli näytti, jotenkin oli kepeämpi jalka. Vai kuvittelenko vaan? Ja pari puolustuspelistä varastavaa hyökkääjää oli jäänyt pois kokoonpanosta, olisko tää nyt sitä että kaikkien pitää pelata joukkueelle.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 894
Gunnar pelasi Ilvekselle pisteet. Tuskaista on liike, lepoedusta huolimatta Jyppi pysyi kyllä hyvin pelissä. Hienoa, että Suomi sai maalin aikaiseksi.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Olen jo monta vuotta fanittanut ja toivonut, että Jerry Turkulainen pakkaisi kamansa ja lähtisi pois Jyväskylästä, on kyllä mahtava peluri. Sen sijaan Jyppiläisinä pistäisin sormet ja varpaat ristiin, ettei herra loukkaannu. Turkulainen on täysin tuon jengin sydän. Ohuella on Jypin menestyslanka, kun ei tuu taustatukea.
 
Viimeksi muokattu:

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 559
Alkaako se pelitapa sieltä nyt löytymään? En nähnyt pelistä kuin viimeiset 7 minuuttia mutta ei JYPillä hirveästi siinä paikkoja ollut. Kommentteja Jatkoajassa ja täällä lukemalla ainakin tulee selväksi se että kohtalaisen yhtenäisesti Ilves pelasi. Hyvä jos tilanne on tämä. Mäntykiven olisi yksi pitänyt laittaa sisään niistä läpiajoista, niin olisi ollut vähemmän tiukka peli.
 
Ylös