LA 20.11.21 | Ilves - JYP

Bure10

Guest
Kyllä yv:lle pitäisi muutenkin kokeilla uusia miehiä jo.
Laittaisin itse ehkä Lancasterin laukojan paikalle (tune: Robin Press viime kaudella) ja nostaisin Parikan mukaan tuohon ylivoimaan. Kontiola ehdottomasti oikealle rakentamaan peliä ja Mieho hakkaamaan paluukiekkoja sisään. Viides lenkki voisi olla sitten Päkkilä tai Suomi. Ensiksi mainitulle tuli ainakin eilen paljon hyviäkin vetopaikkoja ylivoimalla, mutta ei uponnut.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 972
Laittaisin itse ehkä Lancasterin laukojan paikalle (tune: Robin Press viime kaudella) ja nostaisin Parikan mukaan tuohon ylivoimaan. Kontiola ehdottomasti oikealle rakentamaan peliä ja Mieho hakkaamaan paluukiekkoja sisään. Viides lenkki voisi olla sitten Päkkilä tai Suomi. Ensiksi mainitulle tuli ainakin eilen paljon hyviäkin vetopaikkoja ylivoimalla, mutta ei uponnut.
Tuo viides mies taitaa valitettavasti olla hän, joka hankkimatta jäi ja jota yhä haikailemme ;)
 

Bure10

Guest
Tuo viides mies taitaa valitettavasti olla hän, joka hankkimatta jäi ja jota yhä haikailemme ;)
Tai sitten Baptiste neliön keskelle tarjoamaan helppoa kiekon käyttöä sekä lyhyellä siirrolla vetopaikkaa. Luulisi, että kaverin ranneveto on sellainen pelote, että tuon kautta tilaa avautuisi myös muille variaatioille.

Turha tosin pohdiskella, kun nämä tuskin käytäntöön etenevät. Jotakuinkin noin minä kuitenkin ylivoiman lähtisin kokoamaan.
 
Ylös