LA 2.4.2022 | Ilves - Kärpät | 5. Puolivälierä

Status
Viestiketju on suljettu.

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 836
Mikä nitropeli. Mahtavaa Ilves! Huikea 5 vs 6 tänään. Pantterin nöyrä siirto vastustajan päätyyn 40 sekuntia ennen loppua oli pelin kliimaksi. Nöyrästi syvään, ei pitkää, vaan sekunnit pois kellosta. Marko ja Panu hoitivat muutenkin upeasti tuon lopun. Huikee kaksikko, Marko oli oikeassa roolissaan.

- Langhamer - kauden eka nollapeli. Mihin paikkaan. Häh?
- Jokke - helvetin hyvin valmistettu joukkue tähän peliin. Kolmannessa erässä tultiin pelaamaan sitä peliä, jota me osataan. Valmennus pisti pakan kuntoon. Hienosti hoidettu Jokke-pappa!
- Iksa - No niin. Pikkuhiljaa alkaa kaikki ymmärtää tämän miehen arvon ja osaamisen.
- Konna - huikean hieno taistelu tänään. Äijä tuli tappelemaan!
 

Fiksuilija

Rivipelaaja
Viestejä
25
Arvon palstalaiset. Eilisen jälkeen minä en uskaltanut avata lähetystä vaan olin paskahousu mutta liigan sivuilla kun äsken vierailin niin VITTU!!! Minun ikioma Joona Ikosenihan se siellä❤ Samalla lähtee myös avatari päivitykseen (tietäjät tietää) Seuraavan pelin taidan taas uskaltautua kun on taas ottelun verran siimaa tiedossa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 553
Keskimääräisesti kivempaa voittaa. Tuli kyllä huudettua kuin viimeistä päivää kun se maali vihdoin ja viimein tapahtui. Kolmas erä oli kyllä hienoa peliä Ilvekseltä ja Marekille vihdoin nollapeli. Hieman kylmää hikeä tuli kun Marekki myöhästyi siitä yhdestä Junttilan vedosta mutta onneksi laittoi reippaasti ohi. Lopussa ei kyllä sinänsä ollut hätää ja joukkue oli oppinut että liian kovaa ei kannata laittaa purkuja. Se pitkä kiekkokin oli tarkoitettu että ei menisi pitkäksi, mutta niin vain lipui. Voitto vielä! Ja Konnaa me todellakin tarvitaan tuonne.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 454
Asennetta riitti, ja Kärppä-kannattajia harmitti suunnattomasti hallin ulkopuolella. Itse pelissä momemtum kääntyi. Nyt Ilves on taas kuskin paikalla. Pienestä kiinni nämä jutut.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 478
Loistava peli! Kliininen, Myrrä kyykytti Marjamäkeä. Eikös näin voida sanoa? Vai onko se edes mahdollista ? Uskokaa pois jo, on se totta. Totaalinen avaus peli taktiikan muutos kolmanteen erään tuotti jatkuvasti alueelle menoja. Kiitos Ilves, kiitos hallissa olleet ihmiset hienosta illasta.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 144
Loistava peli! Kliininen, Myrrä kyykytti Marjamäkeä. Eikös näin voida sanoa? Vai onko se edes mahdollista ? Uskokaa pois jo, on se totta. Totaalinen avaus peli taktiikan muutos kolmanteen erään tuotti jatkuvasti alueelle menoja. Kiitos Ilves, kiitos hallissa olleet ihmiset hienosta illasta.
Ei kahta kysymystä tästä. 100-0 Jokelle tämän päivän otatus, mutta olishan tota aktiivista kiekollista peliä voinut kokeilla jo aiemmin, varsinkin eilen. Toivottavasti tästä ei nyt luovuta jatkossa. Kärpät joutuu avaan tiivistä pakkaansa ja siinä on Ilveksen saumat taas maanantaina.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös