LA 2.10.21 | Ilves - Sport

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 249
Myrrä ulos! Vittu tässä ollaan vuosia ja taas vuosia venattu että olisi realistiset mahdollisuudet menestyä ja jumalauta kerrankin on yksilöt kohdallaan ja uutta hallia nurkan takana niin valmennus on sitä kuuluisaa löysää lehmän paskaa joka saa joukkueen pelaamaan max 20min per peli.

Noh, johdolla tuskin on pokeriä viskoa valmennusta helvettiin joten ihmetellään sitten kauden loppupuolella että kuinkas tässä näin kävi kun taistellaan säälien kotiedusta. Vittu mitä paskaa, vuodesta toiseen.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Tässä pelissä ainoa positiivinen asia oli, että ei sentään tuolla sähellyksellä voitettu. Ehkä tämä lyhentää johdon sytytyslankaa koskien valmennusta. Aivan poskettoman iso niskalenkki Dufvalta.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 029
Ollaan kevään joukkueita yhdessä Tapparan kanssa. Matka jatkuu ja Myrrän kanssa, niin kuin naapuri Tapolan kanssa.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 687
Hieman huolissani. En niinkään pisteiden menetyksistä, vaan pelaajien kehonkielestä. Toivottavasti se ei ole viesti valmennuksen suuntaan. Jos näin, se on game over ja uudet....

Pelin sekavuus voi toki johtua lukuisista asioista. Katsomoon välittyi valitettavasti epäorganisoitu rakas seuramme, joka ammattilaissarjassa jäi pahasti kaverin jalkoihin. Yksittäisiin pelaajiin on turha ampua nuolia, jos peli on hävitty jo ennen aloituskiakkoa.
Pelin aikana täytyy silloin toivoa apua vain maagiselta maalivahdilta ja yläkerrasta.

Ei muuta kun Vaasaan kokeilemaan seuraavaksi.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 243
Kysyispä joku Jokelta miten vitussa toinen joukkue tulee väsyneenä riepotteleen meidän tiimiä hiuksista ja itse ollaan yks vitun vässykkä kun on pelattu edellisenä päivänä.

Kanna Myrrä vastuu ja sano että oot vetäny ihan itte vituiks koko valmennustiimin kanssa niin mun puolesta saa jatkaa ja kehittyä hekin mutta ei sitä väsynyttä jargonia ja selittelyä prkl!
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 029
Onneks Tuppurakin hävisi...

"Meillä taitaa olla sama matka..."
Juuri näin ja jotenkin se porkkanapeli on hankalien kauden aloitusten jälkeen uomiinsa mennyt. Uskotaan mekin siihen. Keväänjoukkue!
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 025
Sellainen peli taas. Onneksi meillä oli lepoetu niin ei ihan Kalpa-pelin lukemia saanut Sport väännettyä taululle. Ei tuossa pelissä ole kyllä mitään ideaa tällä hetkellä. Tai jos idea on niin toteutus on ainakin paska.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 029
Olen syntynyt vuonna 1998. Sinä aikana, kun tämän 23 vuoden aikana olen jääkiekosta jotain ymmärtänyt, yhtään saatanan kevään joukkuetta en ole nähnyt. Milloin tämä muuttuu?
Tätä juuri tarkoitin -tänä vuonna. Tähän asti ollaan oltu syksynjoukkue.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 733
Tänään paikalla olleena helppo sanoa että hävittiin seitsemään luokatonta peliä pelanneeseen pakkiin.
Hyökkäyspeli perustuu pitkälti pakiston avauspelaamiseen/jalalla nousuihin, hyökkäysten tukemiseen.
Näin luokatonta pakiston pelaamista en muista aikoihin nähneeni.
Tuliko yhtään onnistunutta avausta?!
Lukuisia harhasyöttöjä omalla alueella suoraan vastustajalle ja lukuisia helppoja kiekonmenetyksiä samaten omalla alueella. Tähän päälle ylipelaaminen.
Oma hyökkäyspelaaminen tapettiin tänään pakiston surkeudella.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 525
Sportille erittäin ansaitut pisteet. Ilves ei ansainnut tällä esityksellä yhtään mitään. Ei paljoa toisia tuplapelit paina, kun vastustajat on levännyt. Siellä Jonne Virtaset ja Turo Asplundit lähes lensivät.

Zherenko oli hyvä ja Lasselle ansaitut juhlat.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Ehkä meidän Ilves fanien odotusarvo vaan sitten on aivan liian korkealla ja joku Sihvonen oli oikeassa, eli Ilves on liigan 9 kun kausi päättyy.

Uskomaton pyllistys Lassen juhlaottelulle, toi pelihän oli ihan kauheaa paskaa... alan pikkuhiljaa taipumaan kans siihen, että valmennuksen osaavuus rupee oleen nähty.
 

zoopeli

Rivipelaaja
Viestejä
22
Tämäkin Sport peli kertoo jo sen että Ilves rytee pelissään aika syvällä ja ainakaan ei ole minkäänlaisia merkkejä paremmasta. Jouko Myrrä on jotenkin leipiintynyt tehtäväänsä johtaa joukkojaan intohimoisesti ja tarttua ongelma kohtiin ajoissa. Itse näin ipan ekat kotipelit paikan päältä ja sen jälkeen vielä todella surkean KalPa pelin tvstä ja en voi muuta sanoa kuin sen että eipä tule lähdettyä halliin aikoihin. Sillä KalPa pelin sekoilut mm. Hyökkäyksiin lähdöt ala arvoisia lähes jokaiset, pelaajista selvästi paistanut jonkinmoinen väsymys/haluttomuus, liian suuresti ipan käyttämä pitkä päätyyn ja perään ei näytä juuri yhtään taitokiekolta Jne. Olen sitä mieltä että Ilveksen pitää harkita valmentajan vaihtoa mitä pikimmiten sillä ainakaan minä en mene katsomaan yhtäkään ottelua ennenkö näen että Ilves hallitsee kenttätapahtumat vähintään noin tasavertaisesti. Pelicans ja HPK pelit olivat järkyttävää katseltavaa joukkueelta mitä kannattaa, sillä hyökkäyksiin lähdöt ja hallinta olivat jo niissä kummassakin poistuneet. Yksilö tasolla suuri osa alisuorittaa peleissä. Eli minä äänestän jaloillani ja niin kauan kun on merkkejä paremmasta, vaikka sitten koko kauden jos tämä jatkuu ettei osata reagoida. Mihin on kadonnut suurempi halu voittaa kaksinkamppailuja??? Sekin paistaa joukkueesta niiiin selvästi. Toivottavasti jotain tapahtuu ja pian….ja pelaajatkin miettivät tosissaan peilin edessä miten he pelaavat ja ovatko tyytyväisiä omaan peliinsä. Paljon on siis parannettavaa, mutta riittääkö uskallus joka osastolla!! Jouko Myrrällä ja muulla valmennus ryhmällä on suuri peilin katsomisen paikka myös. Toivottavasti osaavat/haluavat sen tehdä sillä muuten katsojatkin alkaa vähenemään pikku hiljaa enempi ja enempi. Jos itse saisin tulisin mielelläni puhumaan joukkueelle intohimosta ja voittamisen tahdosta enempikin, mut eipä voi kun luottaa että vastuussa olevat henkilöt/pelaajat ottavat itseään niskasta kiinni ja aika parempaan voisi alkaa. Saapa nähdä kuis käy.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 525
IMG-20211002-WA0005.jpg


Kuva napattu Facebookista. Olenko havaitsevani jotain eroa vaihtoaitioissa?
 
Ylös