LA 19.3.2022 | Ilves - KalPa

Status
Viestiketju on suljettu.

Nyytti

Rivipelaaja
Viestejä
75
Okei saatan olla väärässä, mutta huomioin tämän jo hallissa ja nyt pelitallenteesta sain vain vahvistusta asialle.

Kun Haapala teki maalin, niin Hintsanen sanoi maalintekijäksi Henrik. Yleisö ei jostain syystä huutanut Haapala ;)

Joku saa todeta tämän vääräksi, mutta jo hallissa luulin asian menneen näin.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 943
No nyt on etäfanina Nokia Areena korkattu. Melkosen mykistävä kokemus.

Sanomattakin siis selvää, että on tovi kun on viimeks päässy paikan päälle, mutta lupaan ettei seuraavaan mee yhtä kauaa.

-Osasto loistavaa mökää, yleisö muualtakin ainakin taputtaen mukana jos ei ihan huudot lähteny.
-Alkushow kyllä veti hiljaseks ja luultavasti tosta kehittyy vielä ensi kaudeksi
-Hyvä on kuutio, kunhan tottu missä mitäkin lukee.
-Loistava draamankaari ottelussa, eipä voi maukkaammin jatkoaikavoittoa ottaa. Konna päätti että rankkuja ei tänää vedellä.
-Erikoistilanteet loistavalla tasolla ja sekä 5 että 6 pelin otannalla meillä on liigan paras yv! Tuli ehkä vähän yllärinä.

Lisäks fanikamaa tuli kotiutettua sopivasti. Kiva päivä tyttären kanssa :) kiitos Ilves ja muut mukana olleet.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 467
En tiedä miksi, mutta Kontiolan maalissa tuli mieleen Cory Murphyn jatkoaikaosuma. Jotain niin käsinkosketeltavaa.


Tämä oli aivan huikea peli, olin itse katsomassa! Tasoituksen jälkeen tiesi että Ilves tulee varmasti voittamaan. Aika lähellä mua istui tyttö, jolla oli Helmisen gameworn-paita päällä(tiesi tuoksusta) Taisi olla hänellekkin aika ikimuistoinen matsi :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös