Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alfred Lammas sanoi:Ei sitä Kivikään ole osannut parantaa pisarankaan vertaa.
Paatelainen sanoi:Erittäin harmittava tappio. Mun silmissä tekeminen oli kuitenkin paljon edellä Jukurit peliä, vastustaja oli tänään vain aivan eri luokkaa. Hyvää ja kurinalaista joukkuepeliä pelasi Pelicans vaikka antoi jäähyillään Ilvekselle mahdollisuuden voittoon. Erikoistilannepelaaminen on Ilvekselle yksi iso osa-alue jolla pelit hävitään. Varsinkin viivapelaaminen ylivoimassa on todella huonoa. Vastustaja antaa tilaa viivalle paukuttaa, kun tietää että sieltä emme maalia tee.
Brooks sanoi:Kai aggressiivisuus jotakin auttaisi, muttei se mikään ratkaisu ole.
jurgen sanoi:- yleisömäärä
El Reino sanoi:Aggressiivisuus ylivoimalla voidaan ymmärtää monella tavalla. Itse näen tarvittavan enemmän kaksinkamppailuvoimaa maalin eteen, jolloin maskipelaaminen tuottaa heikoista vedoistakin irtokiekkoja ja saadaan niistä tulosta (kuten eilinen Laakson maali).
Tässä niitä juttuja juuri paljon on. Agressiivisuudella Kivi pomminvarmasti meinasikin taistelua sota-alueella eli maalinedessä. Yksi ongelma on se, ettei sinne edes kiekkoa toimiteta nopeasti. Tottakai kiekolliselle viiva puolustajalle olisi tilausta, mutta kyllä nykypuolustajienkin täytyy osata suoraan syötöstä kiekkoa maalille toimittaa. Sitä vaan ei juurikaan edes yritetä, leivotaan ensin niin kauan että vihu kerkiää bloggaan jne..Toiseks eilen ainakin Kookoo yv,llä liikuttaa kiekkoa paljon enemmän ja syöttelee, Ilves on liian passiivinen yv,llä ja ennalta arvattava.El Reino sanoi:Aggressiivisuus ylivoimalla voidaan ymmärtää monella tavalla. Itse näen tarvittavan enemmän kaksinkamppailuvoimaa maalin eteen, jolloin maskipelaaminen tuottaa heikoista vedoistakin irtokiekkoja ja saadaan niistä tulosta (kuten eilinen Laakson maali). Lisäksi pitää saada tuon laitapyörityksen ja poikittaissyötön hakemisen sijaan suoraviivaisempiakin variaatioita, koska nyt hyökkäyspeli on konsanaan liikaa parhaan sektorin ulkopuolilla pyörimistä.
Ilives sanoi:Tämmöinen maallikon mielipide, että peli oli puolin ja toisin kauheaa räimimistä. Jos johonkin kaaduttiin, niin Ruusuun.