sandelssi 42
Luottopelaaja
Miks minulla näkyy nuo aktiivisuuspisteet olevan cäpätty kaikilla tuohon 113 pisteeseen ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä oon olettanut niin se on se maksimimäärä mitä voi ollaMiks minulla näkyy nuo aktiivisuuspisteet olevan cäpätty kaikilla tuohon 113 pisteeseen ?
Auki kai sen voi laittaa. Ei tässä mitään tulipaloa edes ole tai sitten itseäkin vituttaa niin paljon, ettei näeSaako kausiketjua auki vai odotellaanko tulipalon sammumiseen / pronssipelin päättymiseen?
Sulla ei ainakaan näy banneja olleen ja tasan yksi varoitus viime vuodelta.Ihan vain mielenkiinnosta, saako jostain/joltain modelta tietoa siitä, että montako kertaa on saanut pelikieltoa, varoituksia jne? Olisi ihan vain hauska tietää.
Muistaakseni viime keväänä juuri näihin aikoihin sain ensikertalaisena kuukauden verran bannia, eikä minulle koskaan edes selvinnyt mistä se tuliSulla ei ainakaan näy banneja olleen ja tasan yksi varoitus viime vuodelta.
Toisaalta me nykyään yritetään bannin aikana muistaa varoitus antaa samalla, jotta helpompi katsoa, kun nuo bannit ei oikein jää mihinkään näkyville pl. Banni- ketjuun, jos nostettu.
Jep. Tää on just se ongelma, ettei se oikein jää sen bannin jälkeen muistiin mihinkään, mistä helposti näkisi.Muistaakseni viime keväänä juuri näihin aikoihin sain ensikertalaisena kuukauden verran bannia, eikä minulle koskaan edes selvinnyt mistä se tuli.
Noh, virheitä sattuu kaikille ja voin olla varma että monesta minun lähettämästä viestistä täällä palstalla voisi kyllä hyvin antaa viikon jos toisenkin kakkua.